#26 Skrevet Juli 18, 2007 Går så fint så, i hvertfall så lenge det kun var snakk om en 'knært' eller to. Du skal forresten være stolt av at dama di faktisk tar såpass ansvar! (Jeg er også så heldig, btw..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 18, 2007 Georg, Oljen på motoren er aldri bedre enn den dårligste oljen. Bytt olje og filter du så ser du nok effekten av det etter hvert. Jeg ville prøvd et par olje bytter før jeg hadde gitt motoren/toppen "døds dommen". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 20, 2007 bruker castrol magnatech 5-40 på min, ikke noe tikking eller unormalt oljeforbruk. Er hakket billigere en TWS olja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 30, 2007 litt OT, men det står i audi boka at 2,2T kan bruke 1l pr. 1000km uten at det er noe feil med motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 30, 2007 ^oops dobbeltpost.... var litt for kjapp med å svare her i instruksjonsboka til RS2 står det at bilen kan bruke opp mot 1 liter fullsyntetisk olje pr 1000km. Jeg skifter hver 5000km, men det er ikke antydning til forbruk. Bruker Agip 10w-60 Racing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 10, 2007 var ute å sjekket "damen " no i kveld , hadde et kjapt olje skift (+ filter ) før turen oppover til ACR etterfylte en liten dl når jeg kom opp til banen. Den positive overaskelsen i dag var at den ikke hadde brukt noe olje i det hele tatt siden jeg hadde siste toppup detta likte jeg. da er det vel håp for motoren lell da. Håper å bruke penger på litt kosmetiske ting i løpet av vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 10, 2007 Happy for you Georg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...