Anbefalte innlegg

Går så fint så, i hvertfall så lenge det kun var snakk om en 'knært' eller to. Du skal forresten være stolt av at dama di faktisk tar såpass ansvar! : ja :

(Jeg er også så heldig, btw..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Georg,

Oljen på motoren er aldri bedre enn den dårligste oljen. Bytt olje og filter du så ser du nok effekten av det etter hvert. Jeg ville prøvd et par olje bytter før jeg hadde gitt motoren/toppen "døds dommen".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker castrol magnatech 5-40 på min, ikke noe tikking eller unormalt oljeforbruk.

Er hakket billigere en TWS olja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt OT, men det står i audi boka at 2,2T kan bruke 1l pr. 1000km uten at det er noe feil med motoren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

^oops dobbeltpost.... var litt for kjapp med å svare her :)

i instruksjonsboka til RS2 står det at bilen kan bruke opp mot 1 liter fullsyntetisk olje pr 1000km. Jeg skifter hver 5000km, men det er ikke antydning til forbruk. Bruker Agip 10w-60 Racing.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ute å sjekket "damen " no i kveld , hadde et kjapt olje skift (+ filter ) før turen oppover til ACR

etterfylte en liten dl når jeg kom opp til banen. Den positive overaskelsen i dag var at den ikke hadde brukt noe olje i det hele tatt siden jeg hadde siste toppup : rock : detta likte jeg. da er det vel håp for motoren lell da. Håper å bruke penger på litt kosmetiske ting i løpet av vinteren ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.