#26 Skrevet Juli 22, 2007 Guttaa, oss he dråkke lettøl! : smil : Er den kommentaren fra ett av klippene? En jeg studerer med hadde denne kommentaren på en fest engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 23, 2007 Jepp, eller det klippet som heter Sverigetur eller no sånnt. Annen kommentar som har blitt utslitt (fra samme klipp): "Gutta, eg har tatt med eit skrujern fra jobben i lomma!" (steik kor oss flira). Kos deg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 23, 2007 Jepp, eller det klippet som heter Sverigetur eller no sånnt. Annen kommentar som har blitt utslitt (fra samme klipp): "Gutta, eg har tatt med eit skrujern fra jobben i lomma!" (steik kor oss flira). Kos deg: Det er IKKE Klypa-gjengen som har det klippet der Men morsomt for det Det er Leif-Per og Hildegunn Moltubakk-gjengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...