Anbefalte innlegg

Etterlyser bilder av Golf 4 med mye senk og breie hjul.

Hva er grei dim på felg og dekk for å få "det rette stuket"? Tenker 18"...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etterlyser bilder av Golf 4 med mye senk og breie hjul.

Hva er grei dim på felg og dekk for å få "det rette stuket"? Tenker 18"...

9,5x18 med 215/35 18 gir nok bra mulighet for senk + at skjermene må valses godt ut. Ville heller valgt 9,5x19 med 225/30 19, men smaken er som baken. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt ot her, men lurte på om noen vet om det er akkurat det samme på golf4 og bora? Med tanke på om det går med samme dekk og like mye senk om hverandre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9,5x18 med 215/35 18 gir nok bra mulighet for senk + at skjermene må valses godt ut. Ville heller valgt 9,5x19 med 225/30 19, men smaken er som baken. ;)

Lar 10 x 18" (bakaksling) seg gjøre, eller vil dette bare se helt ekstremt ut? Hvilke dekk går på 10" felg med god strekk??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lar 10 x 18" (bakaksling) seg gjøre, eller vil dette bare se helt ekstremt ut? Hvilke dekk går på 10" felg med god strekk??

Vwvortex is still your friend...

Kerscher KCS 8.5x18 ET32 (front)

Kerscher KCS 10x18 ET28 (rear)

Falken FK-451 225/35/18 (front)

Falken FK-451 255/35/18 (rear)

leftcoastvw3.jpg

leftcoastvw4.jpg

leftcoastvw5.jpg

leftcoastvw6.jpg

leftcoastvw7.jpg

leftcoastvw9.jpg

leftcoastvw10.jpg

leftcoastvw11.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig! Venter selv på 8,5x18 felger, men kunne også bestilt 9,5x18 bak... nesten så jeg angrer litt på at jeg ikke gjorde det når jeg ser dette! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en i området som kjører med 10x18 bak og 8,5" forran (tror det er 8,5 iallefall) på en golf4 og stikker litt utenfor bak for å si det sånn.... :) Vet ikke innpress på det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en i området som kjører med 10x18 bak og 8,5" forran (tror det er 8,5 iallefall) på en golf4 og stikker litt utenfor bak for å si det sånn.... :) Vet ikke innpress på det..

Det er jo det som er tøft!!! Til en viss grad: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sølvfargede GTi jubileumen må være vendens feteste 4er!! Den svarte grillen gjør faktisk hele looken! For resten av eksteriøret er jo orginalt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp er 8,5 foran og 10" bak;) lurer på om det er et 20 bak egentlig, men han har dreid ned for å få felgen litt lengre inn. så sånn ca 27 eller noe mener jeg han sa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sølvfargede GTi jubileumen må være vendens feteste 4er!! Den svarte grillen gjør faktisk hele looken! For resten av eksteriøret er jo orginalt!

nok en bil som beviser at senk og hjul gjør ALT!.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen få dager kommer jeg med bilder av bilen min med nye felger. må bare få lakkert den ferdig og bytte dekkene som fulgte med felgene foran fra tyskland.

Foran: 8,5x18 et 35 med dekk 215/35-18

Bak: 10x18 et 20 med dekk 245/35-18 (bestilte disse med et35 egentlig med fikk et 20, så kan bli litt spennende å se hvor langt ut disse stikker. hmmm.. har valset skjermbuer litt, så mulig det går bra.)

hvis ikke, har jeg et problem her... huff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen få dager kommer jeg med bilder av bilen min med nye felger. må bare få lakkert den ferdig og bytte dekkene som fulgte med felgene foran fra tyskland.

Foran: 8,5x18 et 35 med dekk 215/35-18

Bak: 10x18 et 20 med dekk 245/35-18 (bestilte disse med et35 egentlig med fikk et 20, så kan bli litt spennende å se hvor langt ut disse stikker. hmmm.. har valset skjermbuer litt, så mulig det går bra.)

hvis ikke, har jeg et problem her... huff.

Vi gleder oss!!!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Golfen og Boraen var igrunnen griisefeite med de hjula : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vwvortex is still your friend...

Kerscher KCS 8.5x18 ET32 (front)

Kerscher KCS 10x18 ET28 (rear)

Falken FK-451 225/35/18 (front)

Falken FK-451 255/35/18 (rear)

leftcoastvw3.jpg

QUOTE] Den Golfen der er den peneste firern jeg har sett noen gang : eek ::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Golfen der er den peneste firern jeg har sett noen gang

irriterer meg enormt at denne er bygget. Ganske så likt sånn jeg ville ha bygd om jeg hadde kjøpt, men nå er det for seint: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg føyer meg i rekka her å syns at denna firern er sinnsykt værst ...

mine planer gikk skremmende nære hvordan denne ser ut , men da jeg må prioritere litt annerledes så er min firer til salgs nå !! : gråter :

Denne vil jeg vel si er ganske passende utgangspunkt til den som vil ha "lik" den over her ..

Så ta kontakt for den som er interessert i bilen ...

PICT0815.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det håkon er 8,5 foran hvis det er bilen min du mener!¨

jeg kjører med 10*18 med 225-40-18 er gromt strekk det! inpresset er 20 men har dreid av 7mm på sentret på bak felgene og da tilsier dette 27 i inpress! bilen er oxo senket mellom 60 og 70 mm bak og foran!

DSC_0221.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et par av min.

Foran: 8,5X18 et 35 og 20 mm spacer (et 15) med 225/35-18

Bak: 10X18 et 20 med 245/35-18

31072007007.jpg

31072007006.jpg

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven, den der var pen!!!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var rååå fekk nesten lyst på golf IV nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er også en...

Ser ut for at du kan kjøpe deg et sett med LeMans til R32'n din Frode. Ser like bra ut på denne som passaten du hadde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det håkon er 8,5 foran hvis det er bilen min du mener!¨

jeg kjører med 10*18 med 225-40-18 er gromt strekk det! inpresset er 20 men har dreid av 7mm på sentret på bak felgene og da tilsier dette 27 i inpress! bilen er oxo senket mellom 60 og 70 mm bak og foran!

Fin bil du har.. Var det deg jeg møtte i trondheim for et par uker siden? Syntes jeg kjente igjen bilen:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.