#1 Skrevet Juni 25, 2007 Hei. Ein kollega av meg har ein Audi A4 avant 1.8l. B5. Han sier bilen nykker når han ikkje gir mye gass. Spesielt merker han det når han ligger rundt 60km/t. Noe kjent problem dette? Lurer litt på om det kan være LMM? Mvh Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2007 Kan være mye forskjellig. Hadde dette problemet jeg også. Sjekket LMM,coilene, pluggene, vacumslanger osv. På min viste det seg at pluggene var sotete, 2 mårkne vacumslanger og tett kat. Min var da treg på turtall også. Dette er nå fikset å bilen går som ei kule. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2007 Bilen drog bra når han ga gass. Men noen som vet hva man skal måle på LMM når den er normal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2007 Jeg hadde dette problemet på min TT. Byttet føler i luftmassemåler. Fungerer perfekt i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...