#1 Skrevet Juni 25, 2007 Hei! Har en passat 99 mod med orginale tåkleys i hovedlykta. No ha eg skifta ut hovedlyktene med noe som ikkje har tåklelykter.... så eg har kjøpt nye som eg har felt inn i fangfaren, i desse lyktene er det H1 pærer, tenkte eg sku hente strøm fra den kabelen som gjekk inn på den gammle lykta til tåkelysa der, finne den ledningen og før den vidre ned til nye lykter i fanger. Spm da er jo om eg burde bruke den ledningen som gjekk til dei gammle tåkelysa i hovedlyktene som en styrestrøm til et nytt relè som styrer dei nye lyktene i fangaren, eller om det burde gå greit og koble direkte? litt rotete skreve... men tolk so godt so muleg. (ps ja eg skal bruke den orginale lysbrytere, dar et hakk ut og tåkelys forran tenner, to hakk u og tåkelysa bak tenner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2007 Ville brukt relè med det orginale ledningsnettet som styring, ser bare fordeler med å gjøre det slik, bedre lys osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...