#1 Skrevet Juni 25, 2007 skal bytte kam på min golf IV 1.6l. er en moderat gatekam som gir ca 15hk effektøkning. noe jeg bør passe på i forbindelse med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2007 Riktig timing registerreim Moment og nøyaktighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2007 det er jo en selvfølge;) har jeg noe igjen for å ta av toppen å overhale denne?evnt. hva bør gjøres med den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2007 sjekk om alle de hydrauliske ventilløfterne er i orden, skal vel ikke gå an å klemme de lett ned i "toppen" om du skjønner. trykk med tommelen oppå de, da skal de ikke kunne presses lett sammen. Bytt også ventilkåpe pakkning med det samme. Somregel holder disse men.. kjedelig å vente en ekstra dag, med å skru alt sammen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...