Anbefalte innlegg

japp... nå er den orginale girkassa ute p.g.a reværsmangel... så jeg lurer på: kan jeg bruke en 82/83 UR q kasse? den har jo ikke digidash.. så må føleren flyttes åver fra orginalkassa??? jeg har ikke snøring.. noen såmm kan hjelpe meg ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du med sikkerhet at bilen den sto i, ikke hadde digidash? Dette kunne man få på alle urq, og coupe også faktisk, fra 81 i hvertfall.

 

mvh

 

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 99% sikker at på biler med digidash så plugges senderen fast i hullet til speedowiren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan si det med 100% sikkerhet! Bare å skru over giver

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Børge Lynnes

Jeg kan si det med 100% sikkerhet! Bare å skru over giver

shall do.. mi kasse er ute å "ny" blir skrudd i i hælga.. frontruta er kommet så jeg venter bare på ebc bremsene mine før jeg gokjenner...

 

Takker til alle dere mekkere... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FANDEN!!! hmm... det er jo ikke samme spærre på 83 å 89 ur! jeg har torsen! så da vil vel ikke diffen virke hvis jeg skrur inn 83 kassa....?? anyone out there who knows?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

derfor åpner du begge kassene og bytter diffen :D

 

jeg er forresten intressert i en sperrediff, altså den du vil få til overs etter oprasjonen..

bare litt intressert da, vet ikke om jeg gidder det arbeidet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av sindre abrahamsen

derfor åpner du begge kassene og bytter diffen :D

 

jeg er forresten intressert i en sperrediff, altså den du vil få til overs etter oprasjonen..

bare litt intressert da, vet ikke om jeg gidder det arbeidet

det blir vel litt mye arbeid?? :)... det er dessverre kassa til en kompis av meg den 83 modn.. han sier det er reserve kasse viss s2 kassa hans ikke vil samarbeide en dag ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.