#1 Skrevet Juni 25, 2007 Luftmengdemåleren har gått på min Audi A3.. Noen som vet hvor jeg får tak i dette billigst her i området? Har ikke sjekket noe selv enda. Men tenkte bare høre om noen vet. Eller om klubben har en god avtale med noen f.eks På forhånd takk Runar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2007 vil tippe rundt 1300 - 1500 om du ikke må bytte hele driten. på koster det 3000, men om jeg ikke tar helt feil er det en annen type på din. Ring møller å hør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2007 Så på Norskbildelesenter at den kostet 2 751 der.. Må ha den AGU.. Syns det var dyrt nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2007 Et raskt søk på ebay.de avslørte dette her! Kanskje du finner rett tÿpe her: http://search.ebay.de/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&from=R10&satitle=a3+LUFTMENGENMESSER++&sacat=9884%26catref%3DC6&sargn=-1%26saslc%3D3&sadis=200&fpos=Postleitzahl&sabfmts=1&saobfmts=insif&ga10244=10425&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2007 Sant det Finner du ikek det du søker etter på ebay så finnes det ikke Kjøpt mye spennende derfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2007 Vil bare si at jeg var innom Fyksen på Lillehammer i går. De hadde en på Gjøvik som jeg kunne få i dag. Kostet 1 700,- Takket ja for den og var innom der nå. Spurte han som hjalp meg om de ikke ga rabatt til Vw-audi klubb medlemmer... Jo da det gjorde de Og de tok den gamle i pant. Så han var så snill å låne meg værktøy så jeg var ute og skiftet med en gang slik at jeg fikk levert den gamle. Prisen havnet på 1 347,- Meget bra Fyksen! God pris og god service! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...