#1 Skrevet Juni 25, 2007 Hei, har kjøpt Gti pedalsett som jeg skal montere i min Golf 5. Det ser ut i beskrivelsen at det skulle ha vært med et lite verktøy, samt noe som ser ut som en "låsepinne" ved demontering/montering av gasspedalen. Dette er ikke med i esken, trenger jeg det? Andre måter å "lure" det til på....? Jon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2007 Hei Verktøy som du trenger å løsne gasspedalen,følger ikke med i pakken.Det er ikke nødvendig,men det sparer tid.Jeg har byttet gasspedalen på golfen min,brukte litt tid på det. Brukte en lang flattrekker,den må være tynn.Prøv først å løsne,den ene siden så den andre.Du må nok prøve flere ganger,før du får det til.Ved montering er det bare,å dytte gasspedalen på plass,i festene til du hører to klikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2007 Da er det nye pedalsettet på plass: rock : Det gikk veldig greitt med riktig utstyr, betalte 80 kroner for den "dingsen" som løste gassen...det gikk utrolig lett.... Da er det bilalarm som står for tur i neste uke, DET skal jeg ikke montere selv nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...