Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt Gti pedalsett som jeg skal montere i min Golf 5. Det ser ut i beskrivelsen at det skulle ha vært med et lite verktøy, samt noe som ser ut som en "låsepinne" ved demontering/montering av gasspedalen. Dette er ikke med i esken, trenger jeg det? Andre måter å "lure" det til på....?

Jon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Verktøy som du trenger å løsne gasspedalen,følger ikke med i pakken.Det er ikke nødvendig,men det sparer tid.Jeg har byttet gasspedalen på golfen min,brukte litt tid på det. : bh :

Brukte en lang flattrekker,den må være tynn.Prøv først å løsne,den ene siden så den andre.Du må nok prøve flere ganger,før du får det til.Ved montering er det bare,å dytte gasspedalen på plass,i festene til du hører to klikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det nye pedalsettet på plass: rock :

Det gikk veldig greitt med riktig utstyr, betalte 80 kroner for den "dingsen" som løste gassen...det gikk utrolig lett....: haha :

Da er det bilalarm som står for tur i neste uke, DET skal jeg ikke montere selv nei...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.