#26 Skrevet Juni 27, 2007 Etter litt språkvansker med en kar som snakket en meget rar dialekt (som senere viste seg å være svensk), slo mannen seg på brystet og sa: Allt ni ser här er MITT öppna landskap! Espen og Jimmie er dyktig imponerte, mens den "lilla svenska gumman" stikker hodet ut og skriker: "Fyra bugg och en coca cola". Haha.. Kanon tøft reisebrev Roger. Fortsett slik Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 27, 2007 sinnsykt bra roger. du har for mye fritid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 27, 2007 legger du ut full-size bilder på vagner etterhvert Roger? Liker humoren i reisebrevet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 27, 2007 Bra fortelling så langt Roger Tusen takk for besøket, det var hyggelig å hilse på dere begge to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 28, 2007 Bra bra bra =) Gleder meg til fortsettelsen...........tror jeg.......... =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 2, 2007 Bra bra bra =) Gleder meg til fortsettelsen...........tror jeg.......... =) Hehehe. Det tror ikke jeg du gjør. Jeg skal prøve å få lagt inn litt til i dag eller i morgen, hvis jeg ikke sovner. Det har vært ei lang helg med rallycross i Sverige, så jeg er litt slapp for å si det pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 4, 2007 Fortsettelsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 4, 2007 Rasende festlig og godt skrevet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 4, 2007 Var visst noen som gledet seg til flere bilder ifra lørdagens fest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 4, 2007 Skal prøve å få tatt litt mere i kveld, hvis ikke så blir det i morgen. Den som venter på noe godt venter lenge, er det ikke det det heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 5, 2007 Vi gikk ned til stranden hvor vi hadde hørt noen rykter om et stort telt, hvor det skulle være mulig å få seg en matbit og greier. Der møtte vi Peder, som tydeligvis var like sjokkert som oss over at noen faktisk hadde sluppet en bøffelflokk løs, og så skremt dem til å løpe gjennom teltet. Vi var så heldig å få besøk av nyhetene også, som ville dekke dette grove tilfellet av vanskjøtsel av bøfler. Nederst her ser vi den utskremte reporteren i det han stiller spørsmålet: Ble dette gjort som en hevn fra bøflenes side på grunn av alle deres artsfrender som havner på griller over hele verden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 5, 2007 Men mat skulle det bli likevel. Andreas tok litt ansvar og prøvde å få fyr på grillen ved å leke litt med ild. Det han ikke visste var at ilden var i et dårlig humør denne kvelden, og gikk til angrep. Andreas unngikk flammene med et nødskrik, ved å dukke med en grasiøsitet som kun blir overgått av en halvdød flodhest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 5, 2007 Med fyr på grillen begynte det å dukke opp flere folk. Det kom en gjeng hvor en kanskje hadde misforstått litt. Trond trodde at jeg bodde inne i kameraet, og prøvde å komme innom for å hilse på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 5, 2007 Flørteren Øystein var også med, og vi så allerede når han kom at han hadde skumle hensikter for kvelden. Med kameraet limt fast til øyet skjønte jeg ikke helt hva alle tittet på på bakken, men det fant jeg jo fort ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 5, 2007 Det var Andreas som hadde fått et akutt tilfelle av svimmelhet, og lå og kavet på bakken som en strandet hval. Med stor anstrengelse klarte han omsider å komme seg opp igjen i en bortimot stående stilling. Gjengen på benken rister oppgitt på hodet av denne hodeløse Vestfoldingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 5, 2007 Det ble en kort episode denne gangen, men jeg får komme sterkere tilbake senere. Masse mere spennende i vente. Stay tuned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 6, 2007 Hehehe... Bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 6, 2007 Andreas var vel den første som danset den dansen den kvelden...- og flere prøvde seg utover:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 10, 2007 Skjer det noe videre her tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 11, 2007 Jada, det skjer nok mere, men det er litt lite tid om dagen, så det kommer når det kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 12, 2007 Når er det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 12, 2007 Når er det da? Hvis noen har noen timer å gi meg ekstra her, så kommer det ganske fort, men sånn det ser ut nå, så er døgnet fullt til over helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 12, 2007 Sove kan du gjøre senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 12, 2007 hysteriskt morsomt reisebrev... gleder meg til fortsettelsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 12, 2007 Hvis noen har noen timer å gi meg ekstra her, så kommer det ganske fort, men sånn det ser ut nå, så er døgnet fullt til over helga. Ok, du kan få tre timer ekstra: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...