Nordvest 2007- et reisebrev

Anbefalte innlegg

Bra jobba!

 

Var et artig treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo

Dere har et knall treff hører jeg, og dere bor på en fin plass i Ålesund. (husk fra Familie ferie 2006): rock :

 

Her må jeg være med broder`n og Andreas neste år. Kjempe fin fortelling fra treff som vanlig fra S-Line pikene.: haha :

 

Ha en forsatt fin sommer alle sammen.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas prøvde så å få oppreisning ved hjelp av reisning, og tok fast grep i det første fallossymbolet han kunne få tak i. Etter mye strev fikk han den helt opp, og var tydelig fornøyd med det. ;)

Andreas prøver å få den opp.jpg

Andreas har fått den opp.jpg

Andreas stolt over å ha fått den opp.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas ble faktisk så stolt at han måtte skryte til de stakkars folkene som befant seg lengre bort på stranda også. Terje tok det hele med stor ro, ettersom han vet at Andreas mangler det viktigste, nemlig tak over redskapen.

Her fikk vi også det første tegne på at ikke alt var som det skulle med Terje, da hans Parkinson ble fanget på film.

Andreas skryter til andre på stranda.jpg

Terje vet bedre.jpg

Terjes parkinson.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas smaker så på den hjemmelagde juicen til Terje, som tydeligvis er ganske sur.

Andreas drikker juice.jpg

Andreas lader opp.jpg

Andreas åpner opp.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og men Andreas forsetter å klage over den sure juicen, ser vi i bakgrunnen flørteren Øystein som jobber med å dra i land en deal for kvelden.

Andreas prøver å stenge.jpg

Andreas grevling.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHAHA...

Skulle önske att jeg var på denne festen jeg også.

Har hört att det var drit artig der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter omsider å ha klart å svelge unna det siste av juicen ble Andreas utrolig sulten. Faktisk så sulten at han fikk lyst på måke-burger.

Så han gikk ivrig i gang med sitt lokkerituale, men han tegnet og forklarte for alle oss andre som ikke brydde oss en dritt om hva han sa. Og etter en kort stund klarte han faktisk å fange et av disse høylytte og utrolig irriterende fjærkreene.

Se nøye på det nederste bildet så ser dere måka akkurat i det den flyr inn i fella, i beste Ikaros-stil

Andreas forklarer.jpg

Andreas mater grillen.jpg

Fange måker.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter at måka var fanget, tok Peder ansvar og viste oss innlandsfolk hvordan man skal tilberede måke på ekte "jaurme"-vis.

Burgeren slo an den, og undertegnede tok også sjansen på å smake. Så lenge det ikke har levd så mye i vann, så spiser jeg jo det meste jeg. Dessuten så måtte jeg jo ha i meg noe for å holde fasongen ved like.

 

Og så lenge de andre så at jeg sto på bena etter å ha smakt på det, kastet de seg over grillen som gribber over en halvdød eskimo i ørkenen.

Robert kokk.jpg

Måkeburger.jpg

Matvrak2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens Andreas var å hentet mere tilbehør til måkene, begynte han plutselig å rynke på nesen og påstår han kjenner en snodig eim. Han snuser seg fram for å lokalisere lukten.

 

Etter hvert blir hele gjengen enige om at det er Helge og Bjørn Even som ikke har tålt måkeburgeren, og har funnet ut at det er for vindstille. De inngår en dugnad og lager litt vind for oss, som medfører at de blir satt bort på en egen holme for deluktifisering.

Andreas Steps down.jpg

Lukter muffins.jpg

Helge og bjørn Even i skammekroken.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

J**lig bra Roger : ja :

 

Du fikk ikke med hvordan kyll...eeh måke-filèene så ut før de ble stekt da ? De så jo ut som de hadde drukna i sitt eget spy : grønn :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

J**lig bra Roger : ja :

 

Du fikk ikke med hvordan kyll...eeh måke-filèene så ut før de ble stekt da ? De så jo ut som de hadde drukna i sitt eget spy : grønn :

 

Vel, de hadde drukna i sitt eget spy. Det er ett ralativt nytt produkt ifra "Den Stolte Hane" det. De forer kyllingene kun på marinade.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehhehehe...Knall lesing : ja :

Venter på mere Roger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hver fikk Bjørn Even og Helge komme tilbake til gjengen, mot at de lovet å prøve å holde visse ting for seg selv.

 

Bjørn Even fikk til og med en bit til av måke-burgerne, men syntes nok ikke det smakte like bra lengre. Han slet med å svelge det.

 

Helge derimot var bare skeptisk til hele greia.

Bjørn Even poserer.jpg

Luringen Helge.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter at de hadde fått litt kjeft for sine kroppsgasser og greier følte jeg at Bjørn Even og Helge trengte en klem, så vi tok en gruppeklem på benken, mens Andreas satte seg ned med dem og forklarte litt om korrekt oppførsel ved slike anledninger.

 

Vi prøvde å få med Trond på denne forklaringen også, men han var nok litt indisponert?

En glad gjeng.jpg

Suping.jpg

Trond dritings.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er bra at jeg drar sørover i morgen...... Jeg trenger akutt sol ser det ut til....

 

Om 7 dager på denne tiden har noe stort skjedd forresten =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å? Har du endelig lært deg å gå nå da eller? Eller skal du på Hylla pub igjen? ;)

 

Neida, du får ha det veldig kjekt i syden Helge, og lykke til med bryllupet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plutselig får Andreas ferten av damer, og snur seg rundt i ren refleks.

 

Han plystrer og roper å prøver å få de snasne (?) damene til å bli med han på byen, men de spiller kostbare, og Andreas gir opp, og trykker i stedet trynet fult av måke-burger.

Andreas Spotter damer.jpg

Andreas eter med hele trynet.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen har lagt merke til at Terje plutselig er borte, men han blir såvidt fanget på film i det han lynkjapt prøver å snike seg inn i gjengen igjen.

 

Dette er faktisk utrolig eksklusive bilder, da ingen har sett denne kosebamsen fra Skøye løpe før.

Fotografen blir så sjokkert at han blir litt skjelven på hånda, og klarer ikke å få det hele i fokus.

 

Vi ser på siste bildet en stykk Rønning i full retardasjon, noe som tok så hardt på skosålene at de fortsatt var varme dagen etter.

Terje sniker seg tilbake.jpg

Terje løper.jpg

Terje i full brems.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når Terje fant ut at jeg hadde fanget han på film ble han svart i øynene, og lokket meg med en hyrdestund i vogna med det nye leketøyet han hadde kjøpt seg.

 

Men denne gangen ble jeg reddet av et av hans mange Parkinson-anfall denne kvelden.

Hen mente selv at det beste med hele Parkinson-greia var at han noen ganger fikk anfall når han hadde et lite øyeblikk til å ta på seg selv (som han nok gjør ganske ofte).

Terje truer meg.jpg

Terjes Parkinson redder meg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dukket det opp enda flere folk oppi bakken, og et par kommende stjerner, både på bilde og film var blant dem. Den unge mannen i den blå jakken er faktisk så og si oppegående når han kommer, men det skal forandre seg drastisk utover kvelden.

Vi ser også at gjesteforeleserne Per O og Børge er med i gjengen.

 

Ytterst i ene kanten kan man også skimte en viss Nerbøvik, som skulle vise seg å stå for mye av den pikante underholdningen utover kvelden.

 

Trond på sin side synes bare at alle som kom så latterlige ut.

Folk kommer.jpg

Oppreist i blå jakke.jpg

Trond synes det er latterlig.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas og Helge syntes nykommerne fortjente en skikkelig velkomst, så de dro i gang med "Ja vi elsker". Helge tok første verset mens Andreas, den lille kastraten fuktet strupen.

 

Så dro andreas i vei med avslutningen, og til dags dato har vel ingen som var til stede fått igjen normal hørsel.

Helge synger.jpg

Andreas tar 2.vers.jpg

Helge sjekker reaksjoner.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er faktisk utrolig eksklusive bilder, da ingen har sett denne kosebamsen fra Nord-Møre??? løpe før.

 

Unnskyld meg: bråk :

 

(dette burde jo faktisk noen fra Nord-Møre reagert på)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld meg: bråk :

 

(dette burde jo faktisk noen fra Nord-Møre reagert på)

 

Sorry pus, my bad. Bedre nå eller?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry pus, my bad. Bedre nå eller?;)

 

Vesentlig;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.