får man 4x100 til 5x130 adaptere i norge?

Anbefalte innlegg

Har sett litt rundt og jeg finner ingen som selger slike adaptere i norge.. Kan jo få laget noen, men det koster flesk, skjorter, bein og armer..

Trenger tips på evt forhandler enten i norge eller england.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nordisk Felgimport skaffer/har slike adaptere. Kostet cirka 2 laken for 4 stk med alt av bolter og muttrer man trenger. (iallfall til 5x112 til 5x130)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller sjekk ut www.koed.dk (BMW SIDE) gå inn på E30 -> Nye dele -> Fælge og tilbehør så ligger de i bånn på siden med alle dimensjoner.

De sender til Norge og er raske på levering..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nordisk Felgimport skaffer/har slike adaptere. Kostet cirka 2 laken for 4 stk med alt av bolter og muttrer man trenger. (iallfall til 5x112 til 5x130)

Nordisk felgimport skaffer ikke 4x100 til 5x130.... De skaffer kun til biler som har 5 bolter og vil endre til annen 5 bolt....

Jeg hørte med felgimport og de sa det ikke gikk... Nei vel sa jeg, hadde det på gamle bilen min da: rolleyes Da blei det stille i andre enden;)

En forhandeler som skaffer H&R kan vel skaffe sånne tenker jeg... jeg hadde i vertfall h&R på min gamle bil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk også høre at den dimmen adapter "ikke gikk".. det blir vell h&r fra england tenker jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk også høre at den dimmen adapter "ikke gikk".. det blir vell h&r fra england tenker jeg..

Ja England eller Tyskland er nok veien og gå...

BTW Kjøpt deg Porsche hjul Endre??;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøpe fra koed? Er jo billige der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hatt porsche hjul i snart et år Martin, men de har ikke kommet på bilen enda;)

De adapterne fra danmark blir ikke så veldig mye billigere enn H&R fra england.. Men hvordan er kvaliteten? H&R er jo bra greier i hvertfall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer.. Hørte bare H&R kosta 4200 her i Norge jeg :) Derfor tenkte jeg de fra koed var en greiere løsning :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4200 er litt i drøyeste laget ja.. Blir billigere med en "pressang" fra england;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.