#1 Skrevet Juni 25, 2007 Har sett litt rundt og jeg finner ingen som selger slike adaptere i norge.. Kan jo få laget noen, men det koster flesk, skjorter, bein og armer.. Trenger tips på evt forhandler enten i norge eller england. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2007 Nordisk Felgimport skaffer/har slike adaptere. Kostet cirka 2 laken for 4 stk med alt av bolter og muttrer man trenger. (iallfall til 5x112 til 5x130) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2007 Er jo mange slike på tyske ebay da. Hvorfor ikke kjøpe der? Her er et: http://cgi.ebay.de/Adapter-Adapterplatten-Lochkreisadapter-Opel-VW-Porsche_W0QQitemZ170123898140QQihZ007QQcategoryZ14771QQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2007 Eller sjekk ut www.koed.dk (BMW SIDE) gå inn på E30 -> Nye dele -> Fælge og tilbehør så ligger de i bånn på siden med alle dimensjoner. De sender til Norge og er raske på levering.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2007 Nordisk Felgimport skaffer/har slike adaptere. Kostet cirka 2 laken for 4 stk med alt av bolter og muttrer man trenger. (iallfall til 5x112 til 5x130) Nordisk felgimport skaffer ikke 4x100 til 5x130.... De skaffer kun til biler som har 5 bolter og vil endre til annen 5 bolt.... Jeg hørte med felgimport og de sa det ikke gikk... Nei vel sa jeg, hadde det på gamle bilen min da: rolleyes Da blei det stille i andre enden;) En forhandeler som skaffer H&R kan vel skaffe sånne tenker jeg... jeg hadde i vertfall h&R på min gamle bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2007 Fikk også høre at den dimmen adapter "ikke gikk".. det blir vell h&r fra england tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2007 Fikk også høre at den dimmen adapter "ikke gikk".. det blir vell h&r fra england tenker jeg.. Ja England eller Tyskland er nok veien og gå... BTW Kjøpt deg Porsche hjul Endre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2007 Hvorfor ikke kjøpe fra koed? Er jo billige der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2007 jeg har hatt porsche hjul i snart et år Martin, men de har ikke kommet på bilen enda;) De adapterne fra danmark blir ikke så veldig mye billigere enn H&R fra england.. Men hvordan er kvaliteten? H&R er jo bra greier i hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 26, 2007 Stemmer.. Hørte bare H&R kosta 4200 her i Norge jeg Derfor tenkte jeg de fra koed var en greiere løsning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 26, 2007 4200 er litt i drøyeste laget ja.. Blir billigere med en "pressang" fra england;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...