#1 Skrevet Juni 25, 2007 Kan noen gi meg eksakt dim på passende silkon stusser som passer på utløpet på kompressordel turbo i orginal AAN maskin og som passer på stål røret i bunn som går til IC? Slike stusser kjøpes om noen har liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2007 Ingen som vet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2007 Jeg har en sparco slange som er støpt som den orginale slangen.. husker ikke måle i farta men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2007 Jeg har en sparco slange som er støpt som den orginale slangen.. husker ikke måle i farta men Jeg vet at du har det Men skal på med nytt grenrør og da må det lages nytt opplegg. Hadde tenkt et par stusser med stål rør i mellom, vi for se... Hvis ingen andre har noen gode eksempler og vise til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2007 humm.. mener å huske at det var 2,5"... kompis av meg som bygde om til FMIC... så.. ikke ta 100% sikkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2007 Utløp og innsug på K24 turboen er 2".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2007 Utløp og innsug på K24 turboen er 2".. Jeg målte 2.5" ca på min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2007 Er 2''! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 30, 2007 Er 2''! Da er vi enig om 2" på utløp turbo. Men er det 2" på innløpet av stålrøret som går på tvers av front og inn på IC? Mener og ha sett bilder av slangen som sitter her og da ser det ut som enden til stålrøret er noe strørre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2007 Da er vi enig om 2" på utløp turbo. Men er det 2" på innløpet av stålrøret som går på tvers av front og inn på IC? Mener og ha sett bilder av slangen som sitter her og da ser det ut som enden til stålrøret er noe strørre? Vil tro denne går opp til 2.5 toms da innløpet på IC er deromkring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...