#1 Skrevet Juni 26, 2007 Vi snakket i vinter engang med å få til dette. Skal vi prøve å få det til i løpet av sommeren? Samlet bilene og knipset litt? Får breeie felger på tralla om 2 uker, så må ha noen skikkelig bilder av den PS! Jeg har ikke kamera eller kunnskap til skikkelig bilder.. Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2007 Jeg er med på den. Har utstyr men er fortsatt i læreperioden til å bruke dette, men jeg gjør gjerne noen forsøk på å knipse... Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2007 er med jeg også. Lar dette stå som et punkt ved neste lokallagsmøte . Egen tråd kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2007 knallans! Reiser sydover nå til mandag. Så håper jeg felgene har kommet når jeg har kommet hjem.. Etter det er jeg klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...