#1 Skrevet Juni 26, 2007 På min A4 B5 fwd 1,8T kommer det lyse kvitrelyder fra understellet bak når jeg kjører over humper. Dette skjer selv ved de minste ujevnheter. Hva kan dette skyldes? Når det gjelder forstillingen, virker den rimelig løs i fisken. Bilen sporer veldig lett, og kjører man på ujevnt underlag (F.eks brostein) høres det ut som om noe er litt løst(klankelyder) og det kjennes i rattet. Det samme er det over fartsdumper. Man må holde ekstra godt på rattet på ujevnt underlag, ellers kjører bilen lett sin egen vei. Noen ideer? Ja, jeg kan levere bilen inn på verksted, men har mest lyst å fikse det selv. Problemene KAN nok skyldes flere ting, men hva er mest sansynlig? Har lyst å bare kjøpe nye deler og skifte det som trengs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2007 Forøvrig må jeg skifte girkassefestene og sikkert motorfestene og,for er mye slark i drivlinjen når jeg slipper opp og gir på igjen. Motoren er oppgradert med diverse ting og skal nå være god for 230-240hk. Vil nye originalfester duge, eller trenger jeg noe kraftigere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2007 Ingen som har vært borti lignende på en A4 B5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2007 Søk på multiknirk....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2007 knirk bak kan være øvre demper feste, min knirker og synger i små humper etc.. foran ville jeg tittet på øvre\nedre bærearmer + endeledd.. bilen min ble stort sett som ny når jeg byttet alt foran, bak har jeg ikke byttet enda.. Komplett sett av slitedeler foran kommer ca på 4500-5000 her i norge, fra usa får du det trolig noen kroner billigere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2007 Kvitrelydene er nok småfulger som har bygd rede... klager på bråk fra hjulene.. Ellers er det en her på forumet som kan skaffe slitedeler.. er visstnok ganske gode priser.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=70365&highlight=slitedeler Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...