#1 Skrevet August 10, 2004 En liten historie... Hvor vidt den er sann eller ikke vites ei... En fyr tok seg en øl på sin favorittbar på Aker Brygge da han fikk se DEN råflotte dama arm i arm med en skikkelig bærsj av en mann. Han spurte bartenderen hvordan dette kunne henge sammen, og ble overrasket da han fikk høre at hun var prostituert. Han smugtittet på henne hele kvelden, overrasket over at en så vakker kvinne kunne være tilgjengelig for en sånn type. Kvelden etter gikk han tilbake til baren, og sikkert nok, der var hun igjen, denne gang alene. Da gikk vår venn bort til henne. -"Er du prostituert?", spurte han (alltid en OK åpning, for resten!). -"Javisst, smukken. Hva kan jeg gjøre for deg?", smilte hun. -"Tja, jeg vet ikke, jeg. Hvor mye skal du ha?" -"Jeg tar kr 1000 for en "håndjobb'", svarte hun. -"1000 kroner bare for en håndronk!, er du gæ'rn!" -"Hør her, kamerat; ser du den Ferrarien der ute?", spurte hun. Vår venn kikket ut gjennom vinduet, og sikkert nok. Foran baren sto det parkert en skinnende ny Ferrari. -"Den bilen betalte jeg kontant med penger jeg har tjent på håndjobbing. Mine håndjobber er så deilige at jeg lever godt av dem!", sa den prostituerte. Vår venn tenkte seg om litt, og så bestemmer han seg; man lever da faen meg bare en gang, og slo til. Han forlot baren sammen med henne, og fikk en helt utrolig kveld. Håndjobbinga hennes var så fantastisk at den overgikk all den ordentlige pulingen han så langt hadde opplevd hele sitt liv. Neste kveld var både han og den prostituerte tilbake på baren, og vår venn gikk straks bort til henne. -"Det jeg opplevde i går kveld, var helt fantastisk", sa han -"Selvfølgelig var det det", svarte hun. -"Men det var ingenting. Bare vent til du har prøvd sugingen min, du!" -"Hvor mye skal du ha for en sugejobb , da?", spurte han. -"Fire tusen kroner" -"Fire tusen!?! Kom igjen'a! Det er jo latterlig!" -"Ser du det boligkomplekset tvers over gaten?" Jo da, vår venn så den flotte leilighetsbygningen. -"Jeg betalte en leilighet i den bygningen kontant med penger jeg tjente på sugejobber! Det viser at jeg er ganske god til å suge, hva?", spurte hun leende og utfordrende. Ut fra det han hadde opplevd kvelden i forveien, slo vår venn til igjen. Han ble med henne opp i leiligheten og ble heller ikke nå skuffet. Under sugingen var velværet så ekstatisk at han nesten besvimte to ganger. -"OK, du har meg på kroken!", sa vår venn... Nå vil jeg gjerne ha resten også! Nå bare må jeg ha fitta di også!", nærmest gispet han fram. Helt rolig vinket hun med pekefingeren og bad ham bli med henne ut på balkongen. Han fulgte etter, og derfra kunne de se hele Aker Brygge og stor deler av Oslos finanssentrum. -"Ser du så denne flotte utsikten?", spurte hun. -"He he", lo mannen. "Den der går jeg ikke på!". -"Jeg kunne eid hele byen..", sa den prostituerte," om jeg bare hadde vært kvinne og hatt fitte å by på!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2004 Hehehe.. Koselig.. Det sies jo at de som er best på slikt er faktisk menn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2004 Opprinnelig postet av Frank Waldal Hehehe.. Koselig.. Det sies jo at de som er best på slikt er faktisk menn.. Hærregud da'!!!!!!!!!! blæh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2004 den var NASTY!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2004 Grøss og gru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2004 Kjedlig episode, men neppe mye sannhet i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2004 Opprinnelig postet av Frank Waldal Det sies jo at de som er best på slikt er faktisk menn.. Jeg skal ikke spørre en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2004 LOL, dritti på leggen det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2004 Jeg syntes denne er bra: En raggare var ute ensam och gled en kvâll. Helt plôtligt fick han syn på en skitsnygg blodin och stannar och k^r ner rutan. Hon stoppar in huvudet i bilen och frâgar vad han vil. Dâ k^r han upp rutan s^hon fastnar med huvudet, sedan g^r han ut och sâtter pâ henne i rôven. Efter dette gâr han in i bilen igen och sâger stolt: "vi raggare kan vâre knep!" Dâ sâger blondinen "Det kan vi bôgar ocksâ"...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 10, 2004 hahaha! jeg synes begge vitsene var kjempemorsomme jeg, da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 10, 2004 Opprinnelig postet av Frank Waldal Det sies jo at de som er best på slikt er faktisk menn.. Fyttigrisen.... Kjenner du noen som snakker av erfaring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 10, 2004 HAHHAAHAHA.. Fikk faktisk respons som forventet på den komentaren min og jo... Jeg snakker ikke av erfaring nei.. Fysj og æsj.. Men for all del sikkert koselig for dem som liker det.. Men bare bringer videre det jeg har hørt jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Frank Waldal Hehehe.. Koselig.. Det sies jo at de som er best på slikt er faktisk menn.. UGH!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...