#1 Skrevet Juni 26, 2007 Har fått hull i radiatoren... Siver gass/luft ut av den! Hvordan får jeg koblet bra AC nå da? Kan jeg tette det selv elr må jeg ha nye AC radiator: bh : ? Tips hva jeg kan gjøre? Hva kan jeg gjøre for å stoppe at det siver ut luft/gass`? håper på raske svar!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2007 Må nok ha ny. Disse kondensatorene er omtrent umulig å fikse på en tilfredsstillende måte som holder over tid.. Gassen lekker fort ut, så er anlegget tomt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2007 kan jeg kjøre det uten prob. da? foruten at AC ikke vil fungere... Vil jeg få noen feilmeldinger? Ta ut sikringen til AC? noe vits det? Tips om hva jeg kan gjøre? tar sommerferie neste uke, vil lixom ikke bruke lønningen på det så det vil sikkert ikke bli fixet for i august da: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2007 Ikke noe problem, systemet har en lavtrykksbryter som gjør at kompressoren ikke starter når det er lite/ikke noe gass i systemet. Eneste som skjer er at du ikke har AC. Forresten er ikke en kondensator så utrolig dyrt, og det er sikkert noe brukt å få tak i. Hva slags bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...