#1 Skrevet Juni 26, 2007 Heisann, stadig på jakt etter deler og delenummer på diverse vagdeler.. Har ikke sett noen form for tråd der man kan spørre etter delenr på det man måtte ønske, så da prøver jeg meg da Nå har ikke jeg etka eller lignende selv, men håper på att de som har slikt kanskje bistå i ny og ne? håper dette kan være hjelp til flest mulig da:) mvh Ulf Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2007 i mitt tilfelle leiter jeg i dag etter delenr på drivakselmansjetter til s2n min.. 93 mod coupe.. takker for evnt svar mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2007 441 498 203 A - Ytre 443 498 201 B - Indre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2007 takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2007 Bare hyggelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...