Oslo: Rep. av vindusvisker mekanisme på A4 8E

Anbefalte innlegg

Hei. Har undersøkt på møller og de skal ha 2300 kr for å reparere vindusvisker mekanisken på bilen min. Delene som skal byttes koster 900 kr. Det blir totalt på 3200 kr for bare å fikse på vindusviskermekanismen. Dette syntes jeg var UTROLIG dyrt. Noen i Oslo som kunne vært behjelpelig med å fikse dette for meg for en billig slant? Delene skaffer jeg såklart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan gjøre det jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er disse bare trege? søk på forumet her..ligger en How to: om å rep dette selv..og gratis..trenger ikke mye verktøy heller... dette er fra bilen min, så det er helt likt som på din....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er disse bare trege? søk på forumet her..ligger en How to: om å rep dette selv..og gratis..trenger ikke mye verktøy heller... dette er fra bilen min, så det er helt likt som på din....

 

Hvor ligger denne How to beskrivelsen? Har du en link? Mulig jeg leter feil, men jeg finner den hvertfall ikke.

 

Rikard prøvde seg på den istad og fikk ikke av vindusvisker armene. De satt dønn fast. Er det noen spesiell teknikk på å få disse av eller sitter den bare jævlig godt fast? Noen som har en "avdrager" som jeg kan låne for å få av disse av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på mine så måtte jeg varme litt for å løsne dem... og bikke dem frem og tilbake og shocke dem litt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice, takk René

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rikard, lyst til å prøve igjen nå som vi vet hva som skal til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.