#1 Skrevet Juni 26, 2007 Er det noen som har peiling på hva slags lakk/maling man kan bruke til å lakkere bremsekalippere med?? Hvor man evt. får kjøpt det og hva bør jeg gjøre for å få best resultat?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2007 Beste resultatet får du vell ved og sand/glassblåse kalipperen også få pulverlakkert det.... De fleste gjør det på den enkle metoden, skrape av gammel lakk med stålbørste el. lign. også vasking så kjøre på med bengalakk eller kalipper lakk du får hos eksempelvis din lokale mekonomen butikk eller lign. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2007 Jeg brukte Hammerrite uten nevneverdig forarbeid, det holder enda (1år) vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2007 hammerite! 1år etter minst... Stålbørste og pensel på hammerite! toppers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2007 Jeg brukte stål rondell på drill å pussa ned med først, primer og helt vanlig spraylakk. Sitter enda, men Hammerite er nok å foretrekke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2007 Hvor kjøper man Hammerite? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2007 De fleste jernvare/malersjapper har vertfall slikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2007 Hammerlakk på biltema;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2007 Hammerlakk holder i massevis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...