#1 Skrevet Juni 26, 2007 Er det noen som kjenner til om det finnes flere typer fester til 88 fangere? Tenker da på de festene som går inn i rammevangene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2007 Er det noen som kjenner til om det finnes flere typer fester til 88 fangere? Tenker da på de festene som går inn i rammevangene. tror det bare finnes en type feste uten å si det 100% sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2007 I følge etka skal det væer 3 typer har jeg funnet ut. før og etter 88 pluss G60 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2007 nyskjerrig på hvorfor du lurer på dette, da jeg har en golf 2 syncro der det virker som festene på framfangeren er for "høye" og ikke går skikkelig inn i rammevangen... samma problem du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2007 bump ,,,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2007 De er helt anderledes en på diesel golfen. Litt vanskelig å forklare ja, men det er derfor jeg spurte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...