#1 Skrevet Juni 26, 2007 Noen som skal turen i nærmeste fremtid, eller som har et bra tips til et transportfirma? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2007 kan sikkert ordne dette! send meg en pm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2007 kan sikkert ordne dette! send meg en pm! pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2007 Jeg sendte en gang 4 felger til Bergen med Hurtigbåten. 500,- ca... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2007 norlines på tananger..... du bruker en europalle til dette å det tar de 300,- for sånn ca:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2007 Takk for gode tips folkens! Får se om jeg blir enig med selger om pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...