#1 Skrevet Juni 26, 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=145263 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2007 "Først da turboen falt av Volvoen, klarte politiet å ta igjen bilen og pågripe mannen." LOL!! Det er en prestasjon som han burde fått strafferabatt for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2007 huff for en dust: dum : enn å ikke skru fast turboen bedre: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2007 Festet med slangeklemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2007 Getaway in Gøteborg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2007 Getaway in Gøteborg? Kan virke sånn ja.. måtte le litt: smil : Helt utrolig at det går an.. turboen løsnet faktisk,MED politiet på hjul, da har du uflaks da. Men det var vel like greit.Det er jo ikke helt hensynsfullt å dundre over på røde lys i 100-150 kmt. DET smeller godt det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2007 er vell sikkeret noe opptakk til film ja , men lurer på hvem som kanskje ikke kjører på gatebil lengre. eller , dette er da bare speckulasjoner men. har da hørt noen rykter opp etter åra om hvem som kjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2007 Og det er ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2007 Turboen datt av?? Hallo... det skulle jeg likt å sett. Så ut som det var mye røyk bak bilen i det den stoppa der men, sikkert blåst noen stempler... Tror nok mannen har driti ordentlig på draget denne gangen gitt... var jo bare et tidsspørsmål egentlig! Mon tro om han fortsatt synes dette er FUN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2007 Synes det virker litt amatør til at det skal være noen fra GIS gutta. Men heller en liten copycat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 27, 2007 Turboen har nok aldri falt av, tror nok heller den har skjært seg! En turbo detter ikke av sånn av seg selv, det vet jo de fleste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 27, 2007 Synes det virker litt amatør til at det skal være noen fra GIS gutta.Men heller en liten copycat. tror nok heller det ja:) er jo en fordel og ha litt power i bilen hvis man først skal kjøre fra politiet da, må være rimelig kjedelig når du har flatt jern og dem ligger fortsatt i rompa på deg: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 27, 2007 tviler nå sterkt på at turboen falt av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 27, 2007 Dinna e lei Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 27, 2007 tror nok heller det ja:) er jo en fordel og ha litt power i bilen hvis man først skal kjøre fra politiet da, må være rimelig kjedelig når du har flatt jern og dem ligger fortsatt i rompa på deg: haha : Ja, ser ut som en kassebil den politibilen også da I alle fall ganske høy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 27, 2007 Har fått turboer til å løsne mange ganger jeg, bare varmen er høy nok... da er det det tøft å være bolter når grenrøret er av den konstruksjon hvor turboen henger under. Tenkte blåst toppakning jeg når jeg så videoen, var tendenser til mye hvitrøyk. Filme svinkjøring og legge det inn i internett da, erre mulig å være så tett i nøtta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 27, 2007 må no legge til at han stoppet fordi han meinte at politiet kjørte uforsvarlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 27, 2007 Noen som får lyd på vg-nett filmen? Helt lydløst her og jeg bruker opera. . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 27, 2007 Høres det ut som volvofemmer? 850, V70 e.l eller er det bare jeg som syns det.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...