#1 Skrevet Juni 26, 2007 Vurderer nå å kjøpe Brock B2 9jx16 til min golf 3 cab... problemet er bare at jeg ikke helt har skjønt dette med inpress regler, hva som blir pent, mindre inpress forann enn bak...?? der jeg fant de kunne jeg velge inpress 15 eller 30. bryter jeg ikke da regler ? hvilke innpress bør jeg velge? felgene fant jeg forøverig på carstyling.org.. takker for svar... martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2007 vil det funke med 7,5Jx16, innpress 35 forann og 9Jx16 med 30 i innpress bak??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2007 Vder jeg fant de kunne jeg velge inpress 15 eller 30. bryter jeg ikke da regler ? hvilke innpress bør jeg velge?martin Du bryter regler så snart du overskrider MAX sporvidde med 5mm. (dette står i vognkortet) Lykke til med felgvalg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2007 Du bryter regler så snart du overskrider MAX sporvidde med 5mm. (dette står i vognkortet)Lykke til med felgvalg! men med 16x7,5 35innpress forann og 16x9 30 inpress bak så går det vel eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2007 Du kan forandre sporvidden med 15mm totalt, dvs at du kan forandre innpresset med 7,5mm pr felg. Da slipper du å fremskaffe dokumentasjon på forandringen. Men du kan også få godkjent annet innpress om du har f.eks tuv papirer. Videre så vil det stå noen punkter i papirene som må oppfylles for at det skal bli godkjent. Eksempel på dette kan være utbyggere. Dekket må være innenfor 5% regelen, og dekksiden må være skjermet utifra "krav til kjøretøy". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2007 Du kan forandre sporvidden med 15mm totalt, dvs at du kan forandre innpresset med 7,5mm pr felg. Da slipper du å fremskaffe dokumentasjon på forandringen. Men du kan også få godkjent annet innpress om du har f.eks tuv papirer. Videre så vil det stå noen punkter i papirene som må oppfylles for at det skal bli godkjent. Eksempel på dette kan være utbyggere. Dekket må være innenfor 5% regelen, og dekksiden må være skjermet utifra "krav til kjøretøy". okey.. har nå bestillt Brock B2 9x16 30 og 7,5x16 35 med toyo 215/40r16 så det blir bra:) bare kjipt det tar 3 uker før jeg får de:rolleye: takker for svar!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...