#1 Skrevet Juni 27, 2007 Hei! har for litt siden kjøpt meg chrome speilhus her inne av en hyggelig kar. har nå kjøpt stort speil på høyre side og skal sette på dette, men lurer på om det er noe jeg burde gjøre med speilhusene før jeg setter de på? burde jeg behandle de med no middel eller lignende? så de blir litt mer motstandsdyktige mot vær og slitasje, har lest om noen som fikk problemer med at de begynte å flasse når de vasket de med høytrykkspyler. Noen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2007 Jeg la lakkforsegling på mine før jeg monterte dem, ble veldig bra etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2007 Er på utkikk etter speilkapper OG stort høyere speil til en a4 b5 så om du hvet om en lokal helt som driver med slikt si ifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2007 Jeg la lakkforsegling på mine før jeg monterte dem, ble veldig bra etterpå. Okay! Vet du hva slags butikker som har no sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2007 Er på utkikk etter speilkapper OG stort høyere speil til en a4 b5 så om du hvet om en lokal helt som driver med slikt si ifra. Jeg kjøpte mine av en her i klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2007 Selger han eller var det rett og slett bare noe han hadde liggende og slenge, kunne du gitt meg navnet kansje han kan gi meg noen opplysninger om hvem han fikk tak i dem fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2007 Selger han eller var det rett og slett bare noe han hadde liggende og slenge, kunne du gitt meg navnet kansje han kan gi meg noen opplysninger om hvem han fikk tak i dem fra. Han hadde de bare liggende, men du kan jo høre med han. Andreas Rekesten heter han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2007 Hei! har for litt siden kjøpt meg chrome speilhus her inne av en hyggelig kar. har nå kjøpt stort speil på høyre side og skal sette på dette, men lurer på om det er noe jeg burde gjøre med speilhusene før jeg setter de på? burde jeg behandle de med no middel eller lignende? så de blir litt mer motstandsdyktige mot vær og slitasje, har lest om noen som fikk problemer med at de begynte å flasse når de vasket de med høytrykkspyler. Noen som har noen tips? Hmmm jeg satte inn mine 2 ganger med Turtle Wax metal eller hva det het før jeg satte på mine. Rett og slett polering for metall/chrome.. Håper det holder! Vasket dem faktisk i dag i høytrykk for å teste, og det sitter nå enda.. Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2007 Ja nå er jeg skikkelig irritert: bråk : Forsøkte å sette på speilhusene på bilen nå, og ja de passer jo ikke i det hele tatt!! Må jo være til A4 eller noe disse, de er mye større enn mine er, de passer ikke A3 hvertfall. Dritt altsa!! Nå må jeg jo vurdere hva jeg skal gjøre, sitter jo med stor innmat og speil til høyere side, men ikke hus til det. skal jeg kjøpe originalt og lakkere eller kjøpe chrome. Noen som har forslag? Disse må jeg hvertfall bli kvitt, skal ta de med på audi i morgen og finne ut hvilken modell de passer, men tror det er A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2007 Har nå sendt en PM til han jeg kjøpte de av med spørsmål om hva slags bil de faktisk er til. Håper han svarer meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 27, 2007 Mulig powerzone.no har noe igjen etter utsalget deres, du kan ta kontakt med de og..Jeg fikk speilhus til min a4 8e til 500kr mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 27, 2007 Mulig powerzone.no har noe igjen etter utsalget deres, du kan ta kontakt med de og..Jeg fikk speilhus til min a4 8e til 500kr mener jeg Var det prisen Powerzone skulle ha?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 29, 2007 Nå viser detseg at det ikke er speilhusene det er noe galt med, men jeg har originale chrome spei på bilen, men husene er tatt av, og så har det blitt satt på vanlig,og da er formen visstnok forskjellig på disse, så da må jeg bytte arm på venstre side også hvis noen har dette ligggende brukt så hyl ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...