Billigstyling fra Biltema.

Anbefalte innlegg

Var innom for å kjøpe litt bremseverktøy, og kom over skiltplater i Chrome til 119.- stk. Ble et impulskjøp, men syns resultatet ble meget bra på vogna mi som jo har litt chrome fra før!

 

Klistret på klubbmerker, og det ble lekkert det og!

Klistremerkene vises mye bedre med det blotte øyet enn det som kommer frem på bildene. Ingen kamera i verden har god nok oppløsning til å fange opp skriften slik som øyet gjør

 

 

FORAN

Før:

Chromeskiltplate002.jpg

 

ETTER:

Chromeskiltplate010.jpg

 

BAK:

Før:

Chromeskiltplate003.jpg

 

ETTER:

Chromeskiltplate007.jpg

 

Noen avstandsbilder som viser platene i forhold til resten av chromen på vogna..

 

Chromeskiltplate009.jpg

 

Chromeskiltplate008.jpg

 

Chromeskiltplate014.jpg

 

Bør vel gi meg snart med "blanke dingser" før det blir overkill...:P

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holdt på å skrive NEINEINEINEI før jeg så bildene, men dette ble jo ikke så verst allikevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mangler bare krommet hengerfeste nå ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

chromelist på bakluka mangler;) men blei pent ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

chromelist på bakluka mangler;) men blei pent ja!

 

Hehe.. ja vet!

Men tenkte å ikke montere den etter jeg fikk på disse skiltholderne. Ble meget fornøyd!

Neste prosjekt blir derimot den lista som beskytter under innlasting:

 

09412_2.jpg

 

Tror jeg... ;)

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

detta blei jo faktisk drit tøft. uten vwaudi merket hadde det sett ut som om du var en...... jaja samma kan det vere ble iallefall tøfft!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

detta blei jo faktisk drit tøft. uten vwaudi merket hadde det sett ut som om du var en...... jaja samma kan det vere ble iallefall tøfft!

 

 

ENIG! Hvis det ikke hadde vært for at jeg visste jeg hadde ett sett merker liggende hjemme, så hadde ALDRI de platene kommet på vogna! :)

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du gir deg nå, ok?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, gir seg nå bård.... hmm det synes jeg rett og slett var litt ufint sagt av deg... føler meg truffet her gitt...

 

edit: ble kjempe pent Truls har ikke rotet meg til å få gjordt det samme enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, gir seg nå bård.... hmm det synes jeg rett og slett var litt ufint sagt av deg... føler meg truffet her gitt...

 

But why?!? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

chrome er fint er det ikke??? hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chrom er vel og bra det,så lenge det er chrom ;)

Og det ser ut som om det alltid var ment å være der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chrom er vel og bra det,så lenge det er chrom ;)

Og det ser ut som om det alltid var ment å være der..

 

veldig enig der;)

men var en fin ide dette da;)

bare ikke dt flasser med en gang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med noen flotte chrome spoke 15" felger attåt....he he.....Neida, alvorlig talt, syns det der ble bra jeg. Passer fint da bilen har chromlister fra før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med noen flotte chrome spoke 15" felger attåt....he he.....Neida, alvorlig talt, syns det der ble bra jeg. Passer fint da bilen har chromlister fra før.

 

 

Nettopp det jeg tenkte... Utgangspunktet var bl.a at jeg syns bilen var litt "mørk og trist" midt på baken pga at bakluka er så svær og sort.. Tenkte det hadde vært fint å "forlenge" intrykket av de original chromelistene inn på luka hvis dere skjønner. Da er alternativene enten den lista som man kan montere over skiltet, eller støtfangerbeskyttelsen. Denne skiltplaten syns jeg egentlig var det lille ekstra som skulle til, billig var de, og de BLE tross alt kjøpt på impuls..;)

 

Er forsåvidt enig med de som skriver at det kan bli for mye og! Har for eksempel skrinlagt tanken på Chrome rails og chrome dørhåndtak.. Det går som sagt an å ta den HELT ut (chrome front finnes også til 3BG..).

 

Tror personlig at slike trender (som f.eks med og uten chrome) kommer og går... Om noen år er kanskje sort og chrome en fy fy "Harry" trend? Hvis man syns det er viktig å høre på og følge de som sitter og bestemmer hva som er "In" og ikke til enhver tid da! :P

 

Når det er sagt, så har jeg jo liggende de originale sorte skiltplatene og de originale sorte speilkappene, de er det jo bare å smekke på dem igjen hvis man blir lei all chromen... Kjekt å ha i både pose og sekk, da kan man montere etter hva man liker selv! :)

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i di merkene du satte på chromskiltholderen din, med litt grå sølv aktig farke :) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i di merkene du satte på chromskiltholderen din, med litt grå sølv aktig farke :) ?

 

Det er klubb merkene man får når man melder seg inn i klubben,din lokallagsleder skaffer deg dette. ;)

 

Btw: Chrome skiltholdere er MYE finere enn de de sorte. :D Ble lekkert dette! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så var det ingen lokallagsleder i troms :(

 

Hva da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så var det ingen lokallagsleder i troms :(

 

Hva da ?

 

Er det vel, bare og sjekke Troms delen av forumet. Jan-Henrik Nygård er lokallagsleder i Troms!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

krom er rett og slett nydelig på svart bil.

 

Jeg har en passat 2006 modell og kjøpte krom skiltholder for lenge siden.

Så resultatet hos deg bli er det samme som hos meg....perfekt!!!

 

Sliter litt da....finner liksom ikke så mye mer krom og ha på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å gravere inn VW-Audi Club Norwegen logoen på skiltplatene og fylle dem med sort farve? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å gravere inn VW-Audi Club Norwegen logoen på skiltplatene og fylle dem med sort farve? :)

 

Genial idè Kenneth! :)

Spørs hvoran skiltplatene vil oppføre seg, mtp graveringa. det er jo bare chrommet Plast gitt. Men pent, det hadde det blitt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passaten ble jeg inspirert av! Sort Touran Exclusive er litt tung i hekken synes jeg..........

Image00001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.