Anbefalte innlegg

Legger ut dette her også:

Da fikk jeg en kjedelig telefon fra dama som sa hun hadde kresja bilen min.. Var ikke så mye, lykter, grill og panser, var hun som kjørte inni en annen bil som bråstoppa på forkjørsvei for å slippe en annen bil inn, men likevel blir det jo hennes feil, så tror ikke det er noe poeng å blande inn forsikringsselskapet siden bilen forran ikke ble skada. Men da må jo jeg prøve å få ordna dette billig!!

Da lurer jeg på å bygge om til golf-front, siden jeg synest det kler vento vel så bra som golf, og det er mye lettere og få tak i deler.

Da er jo det det som jeg har sett diskutert mange ganger men ikke fått noe endelig svar på, er sjermene like? Og ellers er det bare å flytte over lykter grill og panser, ikke noe mer dill?

Og om noen vil hjelpe en stakar og har enten deler til golf-front eller vento-front liggende og vil selge billig, så er det bare å ta kontakt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

begynner vel å komme en del golfer på hoggern kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut dette her også:

Da fikk jeg en kjedelig telefon fra dama som sa hun hadde kresja bilen min.. Var ikke så mye, lykter, grill og panser, var hun som kjørte inni en annen bil som bråstoppa på forkjørsvei for å slippe en annen bil inn, men likevel blir det jo hennes feil, så tror ikke det er noe poeng å blande inn forsikringsselskapet siden bilen forran ikke ble skada. Men da må jo jeg prøve å få ordna dette billig!!

Da lurer jeg på å bygge om til golf-front, siden jeg synest det kler vento vel så bra som golf, og det er mye lettere og få tak i deler.

Da er jo det det som jeg har sett diskutert mange ganger men ikke fått noe endelig svar på, er sjermene like? Og ellers er det bare å flytte over lykter grill og panser, ikke noe mer dill?

Og om noen vil hjelpe en stakar og har enten deler til golf-front eller vento-front liggende og vil selge billig, så er det bare å ta kontakt

Synd med bilen Håvard.. Spesielt kjipt når det er ens egen feil... :(

Men ifølge familiealbumet så er det samme delenr på skjermene på Golf og Vento ja... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd med bilen Håvard.. Spesielt kjipt når det er ens egen feil... :(

Men ifølge familiealbumet så er det samme delenr på skjermene på Golf og Vento ja... :)

ja, ikke noe gøy det der nei.. men får ringe til møre bruktbildeler og aasen bildemontering og høre hvor blakk jeg blir..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har golf 3 framfanger til overs som jeg kan få låne/leie når jeg "moder" den jeg har nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.