#1 Skrevet Juni 27, 2007 Hei har fått noen trøbbel etter bilen min var stjålet, motoren går fint inntil jeg får ladetrykk så går den brått dårligere og forblir dårlig? det kommer også svart røyk ut fra eksosen: dum : . jeg har prøvd å ta av luftmengde måleren og bilen går bedre men fortsatt dårlig. Er det noen som tror de vet hva som kan være feilen eller noen som bor i nærheten av drammen som hadde vært villig til å lånt med en luftmengemåler får å finne ut om det er den som er gåen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2007 Høres veldig ut som en sprukket/løs slange eller annen form for turbotrykkslekkasje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2007 uten luftmengdemåleren lader den 0,5bar det er mindre før. Skal prøve å trykk teste den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2007 uten luftmengdemåleren lader den 0,5bar det er mindre før. Skal prøve å trykk teste den Heisann... kan være N75 magnet-ventilen som styrer turbotrykket. En svart liten kloss med el.stikk. sitter litt under turboslangen rett foran klima vifta... sjekk den... Det var problemet mitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2007 Har en boostcontroler der så det er nok ikke den, men takk for tipset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2007 er nesten sikker på at det kan være en trykkslange fra turboen. skjedde det samme med min for en liten til tilbake. da var det den slangen som sitter mellom IC og det røret under motoren. lada ikke mer enn 0,4. sjekk den slangen, ikke at det er den på din, men på min hadde den sprukket pga. at den var så mårken neddi belgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2007 Skal prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2007 Sett den på verkstedet på forsikringsselskapets regning spør du meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2007 Nå fant jeg feilen, 2cm flenge i slangen rett etter turbon, dette skal forsikringsselskapet få betale for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...