#26 Skrevet Juni 30, 2007 faen åg...må vel få ein me manuell oxå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 1, 2007 kan vel si det sånn! kjørte meg hellig i fjor på rudskogen i hvertfall!eneste s6 mangler er manuelle diffsperra:) Ikke min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 1, 2007 Ikke min montert diffsperre diff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 1, 2007 Ikke han men Magnus Sellgren gjorde det når han hadde bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 1, 2007 Ikke han men Magnus Sellgren gjorde det når han hadde bilen. okay, du får også gjøre detta, også slenge på ett par turboer Da blir det skikkelig breisladd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 1, 2007 Er planen det. Men gidder ikke sette på S4 dakaksel med diff før bilen er konvertert til manu gear. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 1, 2007 du skal ha manuelt og ja;) melder meg til aktiv påsitter når du har fått til detta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 1, 2007 Ja men med min økonomi må du vente lenge tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 1, 2007 vurdere å selge golfen og seaten og bruke pengene på en skikkelig bankraner (s bil) har mest lyst på Rs2 da men regner med forsikringen tar livet av meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...