#26 Skrevet Juli 15, 2007 Hvor ligger Mekonomen i Sandefjord? Finner intet ved søk på gulesider.no... På Haukerød, et par minutter fra E-18. Ta av mot Sandefjord/Strømstad og tar første avkjøring til høyre som tar en krapp sving opp over veien. Ta så til venstre i T-krysset du kommer til på toppen av veien. Etter 200 meter kommer det en Statoil-stasjon på venstre side og Mekonomen på høyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 21, 2007 Kjøpte en flaske med dette i dag, nå er det sjelden (egentlig aldri) at bilen min er møkkete og den er polert noen ganger i år men jeg fikk inntrykk av at den fungerer bra ! Og gud hva godt den lukter ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 21, 2007 Har nå brukt dette på firmabilen og på den private å må si resultatet er supert! Anbefales på det sterkeste!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 22, 2007 Dere QD fans burde prøve DuraGloss sin Aquawax... http://www.autogeek.net/duragloss-aquawax--951.html Bare se: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 23, 2007 Eller den her som er minst like bra som Autoglym og Duragloss sin: http://www.autogeek.net/pincrysmis.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 23, 2007 Bare se... Nå er det vel helt umulig å se hvor bra en bil er behandlet eller er i lakken utifra et bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 5, 2009 Siden jeg styrer mye med Autoglym, så måtte jeg jo prøve denne Aqua Wax'n. Vasket bilen grundig (som vanlig), og kjørte på med a.w. på panseret. Ikke noe under, skulle jo hatt et lag med e.g.p., men hadde ikke tid til det. Synest nå vannet renner greit av da! Fornøyd jeg med dette produktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 5, 2009 Ser bare en kvit firkant der bildet/filmen din sku væra jeg Freddy. Edit: Sorry. Nå funka det ja! Såg bra ut detta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 10, 2009 Min er faring med dette er at det funker bra som en "mellomservice" mellom full polering:) ujevn påføring skyldes ene og alene den som påfører mener jeg:) bli blankt å fint på de jeg testet på. jevnt over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 11, 2009 vi fører autoglym gjennom jobben, kansje jeg skal spørre pris på den der, må prøve den up på bilen til muttern tror jeg.. (siden min ikke er verdt det å prøve på, og firmabilen er heltapet!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 11, 2009 AutoGlym AquaWax er som det nevnes før i tråden kun et suplement og ikke et alternativ til "ordentlig" polering. Men den er super til å bruke en og annen gang etter vask, selv har jeg brukt den før utstillinger for en ekstra finish. Prøvde den nå i helga på en Focus som var rimelig sliten i lakken for at den skulle se litt bedre ut der og da, og jeg ble imponert over hvor mye bedre bilen ble seende ut bare etter en kjapp runde med Aqua Wax Veldig enkel er den jo å bruke også. Spray lett over bilen (best å ta litt av gangen og bruk ikke for mye wax), tørk over med den ene microkluten, og poler til slutt med den andre kluten. Et lite tips er forresten å rive av de små AutoGlym lappene på klutene før man tar dem i bruk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...