#1 Skrevet Juni 27, 2007 Har kjørt på rudskogen div ganger,men får aldri felgene rene når jeg vasker etterpå.Er det noe som heter "muck off"? fått tips om det... Noen andre tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2007 prøvde sonax sin men er ikke fornøy med den, men turtlewax sin nano tec funker greit synes jeg... sikkert masse bedre ute på makedet men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2007 Har noe såpegreier hjemme som jeg bruker! Den har tatt alt hittil. Er noen bilder i tråden min i signaturen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2007 Shell asfaltrens og Lencitil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2007 Wurth Felgrens Overgår både Lencitil, TurtelWax og asfaltfjerner med glans! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2007 Bruker Turtlewax nano.. Funker veldig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2007 takker for svar,sitter helt jævlig.holder på 2 timer etter hver gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2007 Felg rens fra cartec, super i bruk og billig http://www.cartec.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2007 Såvidt jeg vet er Muc Off i utgangspunktet forbeholdt rens av kjeder på sykler (tråkkesykler). Men prøvde å spraye det i motorrommet på min forrige bil og det tok det meste. Inkludert olje og fastgrodd drit! Kan jo prøve på felgene men ville nok brukt en felgrens istede som er ment for oppgaven! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2007 Wurth Felgrens Overgår både Lencitil, TurtelWax og asfaltfjerner med glans! Er det den gule sprayflaska som det står med store bokstaver på " MAX 20 sekund virketid" ??? Den kjøpte jeg når jeg hadde Borbet T 8x14 med polert kant..........turte ikke bruke den på de felgene. Rene skjære rottegifta,iallfall for 7 år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2007 husker firmaet b4u.com solgte muck off som felgrens/motorvask 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 30, 2007 Muck-off får du vel på brakes.no. Har brukt den rosa felgrensen fra Würth og den virker greit nok. Autoglym sin er meget god, men er max 30sek typen siden den inneholder syre. Sabilex fra Esso er også en av de bedre avfettingene jeg har prøvd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 30, 2007 Wheelcleaner fra lahega anbefales også på det varmeste... http://www.pimpride.no/product_info.php?cPath=26_31&products_id=82 Syrevasken fra wurth er jo bare helt sinnsykt vill... Den tar alt, inkl lakk og ødelegger helt rene aluminiumsfelger, men på vanlige felger fungerer den jo helt sinnsykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...