Anbefalte innlegg

Har kjørt på rudskogen div ganger,men får aldri felgene rene når jeg vasker etterpå.Er det noe som heter "muck off"? fått tips om det... Noen andre tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvde sonax sin men er ikke fornøy med den, men turtlewax sin nano tec funker greit synes jeg... sikkert masse bedre ute på makedet men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noe såpegreier hjemme som jeg bruker! Den har tatt alt hittil. :) Er noen bilder i tråden min i signaturen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell asfaltrens og Lencitil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wurth Felgrens :tilber: Overgår både Lencitil, TurtelWax og asfaltfjerner med glans!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Turtlewax nano.. Funker veldig bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar,sitter helt jævlig.holder på 2 timer etter hver gang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet er Muc Off i utgangspunktet forbeholdt rens av kjeder på sykler (tråkkesykler). Men prøvde å spraye det i motorrommet på min forrige bil og det tok det meste. Inkludert olje og fastgrodd drit! Kan jo prøve på felgene men ville nok brukt en felgrens istede som er ment for oppgaven!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wurth Felgrens :tilber: Overgår både Lencitil, TurtelWax og asfaltfjerner med glans!
Er det den gule sprayflaska som det står med store bokstaver på " MAX 20 sekund virketid" ??? Den kjøpte jeg når jeg hadde Borbet T 8x14 med polert kant..........turte ikke bruke den på de felgene. Rene skjære rottegifta,iallfall for 7 år siden : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker firmaet b4u.com solgte muck off som felgrens/motorvask

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muck-off får du vel på brakes.no. Har brukt den rosa felgrensen fra Würth og den virker greit nok. Autoglym sin er meget god, men er max 30sek typen siden den inneholder syre. Sabilex fra Esso er også en av de bedre avfettingene jeg har prøvd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.