#1 Skrevet Juni 27, 2007 Jeg får plutselig ikke åpnet pasasjerdøra på golfen til moder'n... Jeg hører det skjer noe når jeg bruker nøkkel og når jeg trykker på knappen... Jeg hører også at stagene inni leer på seg når jeg prøver håndtaket inni, men hører ikke noe når jeg prøver det yttre... Uansett, døra vil ikke åpne seg... Hvordan demonteres dørtrekket på denne bilen? (går det med døra igjenn?) Noen som har vært borti dette problemet før? / har en ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2007 Jeg hadde samme problem på S6en. I det tilfelle måtte demontere døra, et stag som var ute av "sync". Det som var synd var at vindusheismekanismen også måtte av, da stagene lå bak . Tok ca en time fra jeg startet til alt var på plass. Eneste utfordringen var å finne alle skruer som måtte ut før dekselet kunne tas av uten "problemer". http://www.kickazz.no/s6/fix1/ Lykke til, mvh Stephan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...