#1 Skrevet Juni 27, 2007 Sitter og tenker på å lakkere de koksgrå eller i en annen mørkere farge , er usikker på om det blir pent. bilde av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2007 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2007 Spørr her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2007 takk men det ordnet seg på bilforumet, hva synes folket? er dette noen god ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2007 takk men det ordnet seg på bilforumet, hva synes folket? er dette noen god ide? Jeg synes det ble penere, men du må senke litt mer i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2007 Ja det ser veldig bra ut det der, men hvis du gjør dette så må du nesten sote rutene også for å få litt helhet i det. Da hadde det blitt fantastisk kult;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2007 Noe sånt kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2007 Jeg ville ikke lakket felgene, de er pene som de er. Selv mener jeg det er bilen som er problemet her. No offence Lakk helt ned, senk moderat og tone ruter - da får du en PEN passat. Ville også stått over de lyktelistene.. Passaten kler også emblemfri grill meget godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2007 Jeg ville ikke lakket felgene, de er pene som de er. Selv mener jeg det er bilen som er problemet her. No offence Lakk helt ned, senk moderat og tone ruter - da får du en PEN passat. Ville også stått over de lyktelistene.. Passaten kler også emblemfri grill meget godt. Enig i det meste Roar her sier, bortsett fra den emblemfrie grillen.. hvis du ikke ønsker å gå for "Avensis-looken" da (just my 2cents) Lakk den helt ned så har du ei kongetralle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 3, 2007 Ja er jo selvfølgelig veldig pent slik det er nå også, men er jo alltid litt artig med forandring og hvit bil med sorte felger er jo rått:tilber: Så min mening er å lakkere bilen helt ned, få felga mørke (sorte) og legg solfilm, på rutene. Da blir den ikke bare kul, men da begynner den å bli virkelig rå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2007 er enig i både soting, lakkering og senk, er for lite senket slik den er nå. emblemløs grill har jeg hatt, har gått tilbake til orginal, er jo ingen vits å skjule at man kjører vw:) felgene liker jeg og slik de er nå, men de har desverre fått en del riper så de er ikke like fine som de en gang var, så derfor tenkte jeg på lakkering som ett billig alternativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 3, 2007 Poenget er vel ikke å skjule hva man kjører, men fronten blir mere clean, noe som i manges øyne er penere. Her er Passaten før jeg byttet bil. Senket og lakket i PS dessverre. Sorte lykter synes jeg setter prikken over i'en på lyse biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...