TUV papirer på panser forlenger ( badlookl list) golf IV

Anbefalte innlegg

Noen som har dette?

trenger dette før jeg skal inn med bilen på visning i juli..

 

Mvh Joachim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merke osv kan jo sikkert være kjekt å vite.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har dt noe å sida?

er en i stål. som er sveiset. vet ikke merke.

men vil bare ha TUV på det så jeg ikke får feil på dt..

står ikke noe merke på den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har dt noe å sida?

er en i stål. som er sveiset. vet ikke merke.

men vil bare ha TUV på det så jeg ikke får feil på dt..

står ikke noe merke på den..

 

Tüv trenger du ikke.. enten så dekker den/endrer det originale lysbildet ditt, da får du den ikke godkjent no matter what, eller så endrer den IKKE lysbildet ditt, og da trenger du ikke papirer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke vet jeg. men er samme panserforlengeren som var godkjent på TWG sin røde 4er ( gamle marius sin for dg som er fra hamar :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du får papirer på noen av de listene, men jeg fikk godkjent det med hjemmelaget også, fordi jeg passet på så lysbildet ikke ble endret.. men hør med twg, han kan sikkert fortelle deg hvor du får tak i ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke noe anmerkning på bilen til frua når jeg var å godkjente senkesett og felger på biltilsynet i hønefoss (!!).. Han så på den med lysa på og sa til slutt at det var ok.. Uten TUV.. Bare at den ble godkjent på biltilsynet hønefoss sier litt.. ;)

 

Og det er sånn glassfiberDRITT som jeg heller skulle kasta enn å satt på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du har linselykter, så vil ikke den panserforlengeren forandre noe på lysbildet ditt... den vil uansett bare gjøre at du eventuellt får mindre lys, og dette burde ikke være noe problem, da det ikke vil blende andre, men kun svekke ditt eget lys...

Vet det er mange som levere sånne papirer, tror pappa fikk med på vanlige øyelokk fra rieger når jeg bestillte ihvertfall og disse dekker jo like mye... kan du ikke bare låne deg et panser når du skal vise bilen da, så slipper du hele greia.. panser bytter du på 5 min og et golf IV panser bør ikke være umulig å oppdrive

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du har linselykter, så vil ikke den panserforlengeren forandre noe på lysbildet ditt... den vil uansett bare gjøre at du eventuellt får mindre lys, og dette burde ikke være noe problem, da det ikke vil blende andre, men kun svekke ditt eget lys...

Vet det er mange som levere sånne papirer, tror pappa fikk med på vanlige øyelokk fra rieger når jeg bestillte ihvertfall og disse dekker jo like mye... kan du ikke bare låne deg et panser når du skal vise bilen da, så slipper du hele greia.. panser bytter du på 5 min og et golf IV panser bør ikke være umulig å oppdrive

 

er bare dt att jeg gjerne bil ha det godkjent. har liiksom betalt nok for att alt dt andre skal bli godkjent.. så vil ha alt i orden . men ble jo til att jeg fikset panserforlengeren min i stede for å kjøpe ny. så den er tinnet osv nå..

så da fikk jeg jo ikke med noen ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får satse på dt går bra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønna godt ka du meina der, greit å slippe å kjøre med hjertet i halsen kvar gang det dukka opp en refleksvest i veikanten... og om du tar "alt" på en gang så e det jo billigare enn å komme igjen fleire ganga seinare for å få godkjent

 

lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min hjemmelagde panserforlenger ble akseptert av biltilsynet, å skrive det inn i vognkortet gadd han ikke engang. Han mente at ingen kontrollør burde ha noe som helst problemer med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønna godt ka du meina der, greit å slippe å kjøre med hjertet i halsen kvar gang det dukka opp en refleksvest i veikanten... og om du tar "alt" på en gang så e det jo billigare enn å komme igjen fleire ganga seinare for å få godkjent

 

lykke til

 

 

Er akkurat dt jeg tenker på.. for er så mange som blir sure om du faktisk har alt i orden så de finner noe annet liksom..

 

 

Min hjemmelagde panserforlenger ble akseptert av biltilsynet, å skrive det inn i vognkortet gadd han ikke engang. Han mente at ingen kontrollør burde ha noe som helst problemer med det.

 

får se åssen dt går..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis gjekk dette her?

Er i samme situasjonen sjølv no, skulle hatt et TUV, samma ka for merke men sveist "böser blick" til golf IV.

Noen som har et liggende??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp og vise dette jeg, måtte du ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, skal inn imorgen, redd for at de kommer til å pirke på det:)hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.