Grått eller svartlakkert senter på felgene mine? (bilder)

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å lakke senteret på felgene mine, er litt i tvil så hva synes dere er best? :) Originalt eller svartlakkert? Setter pris på tilbakemeldinger!

DSC01319.jpg

Kopiavkristian90-felg2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ser brunt jeg men, tror kanskje en mørk grå hadde sett pen ut, men uansett, veldig fin bil du har! hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig fin bil!:)

Litt usikker, men tror jeg ville beholdt orginalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som jeg sa

jeg ville ha beholdt de slik de er

er utrolig pent slik dt er:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVIS du skal lakke de sort i senter må du hvertfall høyglanspolere kantene:)

All den tid og penger dette tar så er det kanskje like lønnsomt å kjøpe en ny felgpakke med sort senter og blank kant..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVIS du skal lakke de sort i senter må du hvertfall høyglanspolere kantene:)

All den tid og penger dette tar så er det kanskje like lønnsomt å kjøpe en ny felgpakke med sort senter og blank kant..: rolleyes

Felgkantene skal UANSETT poleres så de blir blanke og løøvly : smil :

Skal ha felgene minst en sesong til så får bare være om det renner avgårde noen lapper på de her. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gun metal er smårått..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle akkurat til å si gunmetall jeg også;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig liker jeg absolutt et "sort stuk" på denne typen biler. Men det er nå meg ;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle har jo sorte felger nå! Blir fort lei det.. Selv om det er veldig pent! Liker det veldig godt..

Grunnen til at jeg kanskje blir litt lei er fordi jeg bor i skien og 1 av 3 biler har sorte zito felger....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ser gun metal farge ut?

Jeg klarer ikke å bestemme meg foreløpig, helt håpløst..eha...: rolleyes

Takker for innspill følkens! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt black chrome?

rs4-web-a4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold dem slik de er nå!!!!

Trenger noe til å "brekke" av alt det svarte mener jeg ihvertfall.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold dem slik de er nå!!!!

Trenger noe til å "brekke" av alt det svarte mener jeg ihvertfall.....

Ja jeg går nok for sånn de er nå. Kjennes ut på magefølelsen som at det ser best ut. Sølv passer bra sammen med det "svarte" på bilen som du sier. :P Også mot baklyktene så de forblir nok grå!

Da blir det full oppussing og polering av kant så fort man har fri fra jobb! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja støtter din konklusjon der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har helrøde baklykter, hva med å tenke litt out of the box og gå for hvitt eller svart senter og rød kant? Eller hvitt senter og polert kant...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har helrøde baklykter, hva med å tenke litt out of the box og gå for hvitt eller svart senter og rød kant? Eller hvitt senter og polert kant...

Det var jaggu en fresh ide, ville aldri kommet på den sjøl! Må få en kamerat til å prøve det i photoshop! Rød kant høres litt "skummelt" ut synes jeg men..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes begge deler var fint, men heller faktisk litt mer mot lakkerte ja.. Tror det kan bli gromt! Ellers har du en utrolig pen bil!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jaggu en fresh ide, ville aldri kommet på den sjøl! Må få en kamerat til å prøve det i photoshop! Rød kant høres litt "skummelt" ut synes jeg men..: rolleyes

Tror det kan bli fett. Synd å si det, men svart senter og polert kant begynner å bli litt oppbrukt, selv om det er kanonfett... Har selv noen hemmelige planer for mitt neste sett med felger hva fargeoppsett angår, men en ting er sikkert - dristige fargevalg på felger er en vinner fremover. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rosa center og gul kant! Og grønnlakkerte bolter!!!!

Nei, poler opp kanten bare du :) Penest det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, poler opp kanten bare du :) Penest det!

Ja! Heftig fargekombinasjon!

Jupp...Går nok for det "tryggeste" alternativet...Problemet for firmaet blir da å få av lakken for å få kanten blank :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort senter, uten tvil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er forskjell på "dristig" og "stygt" fargevalg på felger. Svart senter og polert kant begynner å bli litt kjedelig i mine øyne, derfor foreslo jeg annerledes fargevalg. Felger er noe av det som gjør mest for utseendet på en bil, og det er desverre ikke så mange som tør å bevege seg utenfor de trygge rammene av det som er vanlig i bilmiljøet.

Tør å gå en annen vei en resten av saueflokken sier nå jeg - hva med hvitt senter og polert kant? Hvit kant og black chrome senter? Svart kant og hvitt senter?

Who dares, wins.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er forskjell på "dristig" og "stygt" fargevalg på felger. Svart senter og polert kant begynner å bli litt kjedelig i mine øyne, derfor foreslo jeg annerledes fargevalg. Felger er noe av det som gjør mest for utseendet på en bil, og det er desverre ikke så mange som tør å bevege seg utenfor de trygge rammene av det som er vanlig i bilmiljøet.

Tør å gå en annen vei en resten av saueflokken sier nå jeg - hva med hvitt senter og polert kant? Hvit kant og black chrome senter? Svart kant og hvitt senter?

Who dares, wins.

hehe, jeg skjønte det da :P men jeg ville bare si noe stygge farger før jeg sa min mening :)

Man finner jo ikke ut om det er kult før man har prøvd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eksempel:

Hvitt senter, polert kant

whitespokerimswo1.jpg

(Sorry, fant ingen VAG med hvite felger med polert kant)

Tror faktisk det hadde sett enda bedre ut på en svart bil, da får man frem kontrastene bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.