Grått eller svartlakkert senter på felgene mine? (bilder)

Anbefalte innlegg

Eksempel:

 

Hvitt senter, polert kant

whitespokerimswo1.jpg

(Sorry, fant ingen VAG med hvite felger med polert kant)

 

Tror faktisk det hadde sett enda bedre ut på en svart bil, da får man frem kontrastene bedre.

 

Jeg tror det der hadde blitt rått på en mørk bil! Som du sier så blir det mer kontrast. Må få racern i photoshop til å mekke litt. Som jeg legger ut her etterpå. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det der hadde blitt rått på en mørk bil! Som du sier så blir det mer kontrast. Må få racern i photoshop til å mekke litt. Som jeg legger ut her etterpå. :)

 

Goodie. Kunne mekket litt sjøl, hadde eg bare hatt Photoshop fremdeles... Gleder meg til å se resultatet. Det eneste minuset med hvitt og polert er at man må være glad i å vaske felger... hehe. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gold & White

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gold & White

 

Takker Hans Petter! :)

Av de der to likte jeg faktisk gull best!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Hans Petter! :)

Av de der to likte jeg faktisk gull best!

 

enig med deg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig med deg!

 

Men det var kanskje fordi kvitfarga itte var heeelt kvit-kvit om du skjønner. :P Fy feite, det her ikke lett. Må nok gå rundt å lure litt enda, på hva det blir til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er veldig pent slik det er også jeg da Kristian men tydelig at du er blitt gira på forandring:) Så da syns jeg at de gull så veldig bra ut. Eller de svarte, men jeg syns når det skal være svarte felger så må man nesten ha chrome kant.. Men det kan jo bli tøft med svart og polert på en slik bil: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er veldig pent slik det er også jeg da Kristian men tydelig at du er blitt gira på forandring:) Så da syns jeg at de gull så veldig bra ut. Eller de svarte, men jeg syns når det skal være svarte felger så må man nesten ha chrome kant.. Men det kan jo bli tøft med svart og polert på en slik bil: klø :

 

Ja jeg liker det også veldig godt slik det er nå. Skal jeg ha svart senter skal også kanten poleres. Men er litt usikker, vil ha det tilnærmet perfekt lakkert i tilfelle. Noen som klarer å mekke helt svart senter og ikke "småbrunt" som på førsteside da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med gull kant og hvitt senter? Det kunne blitt porr... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med gull kant og hvitt senter? Det kunne blitt porr... ;)

 

Ja det liker jeg. Eller gull senter og kvit kant. Synd jeg ikke har photoshop, hadde sett om det hadde blitt bra med en gong. :P Å slippe å mase på andre om å fikse det for meg! hehe..

 

Men sånn som det er nå blir det enten:

-polert kant og original farge på senter

-polert kant og svart senter

-gull kant og kvitt senter

-polert kant og gull senter

 

Jaura...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Valgets kvaler! :confused:

Tror jeg selv ville gått for enten polert kant og gunmetal senter, eller gull kant og hvitt senter (eller omvendt). Gleder meg til å se resultatet ihvertfall.. : rock :

 

OT: Fet kjelke du har!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte i alle fall gull senter best:) Så litt OT: kjøpte du bilen i Ørsta? Gjikk i allefall en helt lik 90 med samme felger her for en stund siden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte i alle fall gull senter best:) Så litt OT: kjøpte du bilen i Ørsta? Gjikk i allefall en helt lik 90 med samme felger her for en stund siden

 

Kjøpte den i Ørsta ja! Er nok samme 90 du snakker om. :) Var vel dan christer stokke jeg kjøpte den av om du kjenner til han?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte den i Ørsta ja! Er nok samme 90 du snakker om. :) Var vel dan christer stokke jeg kjøpte den av om du kjenner til han?

 

Jeg kjenner til han. Han har forresten blitt medlem på forumet også. Men ang felgene så tror jeg det hadde blitt penest om du hadde polert kant og original farge på senter ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner til han. Han har forresten blitt medlem på forumet også. Men ang felgene så tror jeg det hadde blitt penest om du hadde polert kant og original farge på senter ;)

 

Han har det ja! Det er bra. For je sku snakka med han. Håpløs å nå igjennom på tlf da han sikkert jobber mye i Nordsjøen! :)

Jepp! Har bestemt meg nå! Det BLIR original farge på senter og polert kant! Må bare få gjort unna eu-kontrollen først. : bh :

 

Tusen takk for innspill alle sammmen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har det ja! Det er bra. For je sku snakka med han. Håpløs å nå igjennom på tlf da han sikkert jobber mye i Nordsjøen! :)

Jepp! Har bestemt meg nå! Det BLIR original farge på senter og polert kant! Må bare få gjort unna eu-kontrollen først. : bh :

 

Tusen takk for innspill alle sammmen! :)

 

Ja han jobber mye i nordsjøen og er nå i syden men kommer hjem til rudskogen :)

Bra det blir orginal farge og polert kant ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.