#26 Skrevet Juli 1, 2007 Ala: Me so horny....me love you long time.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 1, 2007 jes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 1, 2007 Ubrukelig!!!! Spurte hva Audi var....(!), Hun visste saktes ikke det:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 1, 2007 Ikke så rart. Hu har peil på kjøretøy, men Audi er BIL.....he he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 1, 2007 Spm: Kan jeg ta på rumpa di? Svar: Jeg er kun en robot, og har ingen vanlig kropp slik som deg, men jeg kan fortsatt svare på spørsmål om Statens vegvesen! Spm: Kan jeg koble vagcom-en min til rumpechipen din? Svar: Beklager, matematikk er ikke min sterke side. Jeg er best på kjøretøykunnskap. Akk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 1, 2007 Jeg har montert 1500 hk i bilen min, mens resten er orginalt. Er dette ok? Lurer du på min mening om noe? Jeg kan best svar på spørsmål om kjøretøyer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 1, 2007 Kan jeg trimme bilen min? "Jeg er en robot, og spiller ikke noe instrument!" Har du gjort i buksa? "Hm, dette forstod jeg ikke, kan du utdype?" Ta på deg selv! "Jeg er ikke så mye alene. Her på http://www.vegvesen.no er det ofte folk på besøk!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 1, 2007 meg: har du lyst til å ha sex med meg? Ida: jeg liker musikk og hører helst på 90-talls pop! hmm,ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 1, 2007 De som har det mest moro er nok dem på IT-avdelingen i Statens Vegvesen som sitter å leser loggene over hva folk spør om Trodde ikke de som jobba i det "firmaet" hadde sans for humor, jeg.. (bortsett fra Endre, da! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 2, 2007 Jeg: liker du meg?? ida: jeg liker alle mennesker jeg. Tøft, da stikker jeg bort til deg en tur da? ida: bra, det virker som du er fornøyd. Skal jeg ta med noe? Ida: jeg er er robot.... funker for meg det altså. ida: Hm. den forstod jeg ikke. Du forstår vel at jeg legger ann på deg nå? Ida: jeg er en robot Du virker ikke som min type alikevell. Ida: neivell, noe annet? Synes du er fin på håret ida: takk for komplimentet Du er virkelig sexy i kveld Ida: tusen takk for komplimentet Fine bryster du har. ida: jeg kan ikke dø. å? det kan jeg.. ida: det er nok sikkert mulig Hehe.. hurpe Ida: en god latter forlenger livet Nå gidder jeg ikke snakke mer med deg,ha det bra. ida: ha det godt Tror jeg har henne på tråden nå altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 2, 2007 Hahaha, Bård den var morsom Er du lett på tråden? Ida: Jeg vet sannelig ikke hvor mye jeg veier, kan vi ikke heller snakke om Statens Veivesen? Hun vet til og med hva klokken er ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 2, 2007 Siden jeg er under opplæring, så blir alle samtalene lagret for å gjøre meg enda bedre til å svare på dine spørsmål. Tipper den lista blir fin ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 20, 2012 Jeg: Kan jeg bytte lyspærer på bilen eller kan jeg vente? Ida: Dersom du skal endre noe på et kjøretøy må dette godkjennes og føres inn i vognkortet. For mer informasjon om ombygging kan du kontakte din region og snakke med teknisk personell. Hvis det er endringer som medfører avgifter må du kontakte Tollvesenet for mer info om dette. Jeg: vil ikke det bli mye arbeid? Ida: Jeg kan snakke med mange samtidig, og liker å ha masse å gjøre! Jeg: Det er ikke den oppfatningen jeg har av dere.. Ida: Ikke? Beklager, jeg forstår ikke. Kan du stille spørsmålet om igjen? Jeg: Jeg er ikke fornøyd med dette Ida: Jeg beklager om du ikke er fornøyd med mine tjenester. Jeg prøver så godt som mulig å hjelpe deg. Jeg: Du er ikke mye hjelpsom her, kan ikke du se igjennom fingrene også godkjenne det jeg måtte trenge? Ida: På siden jeg åpner for deg kan du lese om hvordan du søker jobb hos Statens vegvesen! Jeg: Ah, nå skjønner jeg, i see what you did there.... Ida: Hva var det som skjedde? Jaggu, bare å godkjenne din egen bil slik det passer jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 20, 2012 (endret) fjernet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...