Anbefalte innlegg

Hei alle..;)

Jeg har denne våren fått importert meg en 2004 mod. Audi A3 Ambiton 1.9 TDI. Er strålende fornøyd sålangt! Det er min første Audi så jeg har noen småting jeg lurer på, bl.a. følgende:

Når jeg starter bilen står det "Service!" i displayet på dashbordet, men når jeg drar ut knotten som viser hvor lenge det er til service står det på tysk at det er X antall dager og X antall KM til neste service.

Bilen var på LongLife service hos Audi forhandler i Tyskland før det ble sendt oppover hit. Ergo; det skulle ikke vært noen "Service!" melding. Er det bare verkstedet i Tyskland som har glemt å fjerne denne "Service!" meldingen? Noen som vet? Er det noen vits å få den fjernet før til neste service??? Og er det noen som har info, linker om serviceintervaller og hva som utføres på de forskjellige?

Takker for inspill!! : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ingen vits å få den fjernet om du ikke er spm meg og irritirer seg grønnt over sånne ting ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.