Hjelp: Porsche Cayenne Turbo bremser foran på S2

Anbefalte innlegg

Skal som nevt i fler tråder oppgradere/skifte bremsene mine til noe vassere..

Har fått fatt på Porsche Cayenne Turbo calipere.

Disse kommer altså fra bakakslingen på Porscha.. Så disse er vel noe mindre enn dem fremre ?

Uansett, er det det annen festeløsning på disse slik at man ikke får brukt RS2 brakettene ?

Det følger med skiver også, disse har ca. 4.9cm i innpress, vil disse passe foran på S2'n ?

Takker for kjapp hjelp : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal som nevt i fler tråder oppgradere/skifte bremsene mine til noe vassere..

Har fått fatt på Porsche Cayenne Turbo calipere.

Disse kommer altså fra bakakslingen på Porscha.. Så disse er vel noe mindre enn dem fremre ?

Uansett, er det det annen festeløsning på disse slik at man ikke får brukt RS2 brakettene ?

Det følger med skiver også, disse har ca. 4.9cm i innpress, vil disse passe foran på S2'n ?

Takker for kjapp hjelp : vinke :

Bak kalipperene på Cayenne er endel mindre en dem forran ja. Men dei er STORE dei bak også ;)

Jeg tviler sterkt på at du kan bruke rs2 braketten på disse kalipperene... Hvilken innpress du har på skiva kommer litt an på hvordan brakett du har/lager.

Alt kan jo selfølgelig tilpasses, men jeg tror du bør regne med noen timer på tenking å produsering.

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at du du ikke kan bruke brakettene som er til rs2, men det er en fyr på http://www.s2forum.com som kanskje kan lage de mener jeg... har gjort no sånt før tydeligvis, evt så har jeg også sett no lignende på ebay.

Og ja, de er endel mindre enn de foran, foran så har cayenne seksstempla og fire bak.

Hvis jeg ikke tar feil så det de samme som står på gt3en med seks stempel foran, og bare så du er klar over det så er de bakre der mindre enn de største rs2 bremsene..

lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, takker for svar..

Lurer på hva jeg skal gjøre altså, ikke lett å finne noen straight mod til en overkommelig pris ! : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei, det stemmer det :)

Du får si i fra hvis du lurer på noe jeg kanskje kan svare på, hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.