#1 Skrevet Juni 28, 2007 Kjøpt bruktbil der det ikke følger med hverken reservedekk(ikke plass pga forsterker), eller repair kit. Noen som har erfaring med originalt repair kit fra VW/AUDI kontra "dekk på boks" fra feks Statoil?? Hva anbefaler dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2007 Tror ikke det er så stor forskell, men kjøp deg i tilfelle en kompressor 12V. (boksene klarer ikke å fylle opp til normalt lufttrykk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2007 er ikke fornøyd med verken repair kittet eller kompressoren til VAG.. kjøp deg heller sånn spray på torshov eller no...liker disse bedre.. om dem ikke pumper 100% opp så holder det til nærmeste stasjon som regel.. har altid to sånne baki bilen jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2007 VAG løsningen er jo svindyr...1200 for kompr. og 500 for tette- massen, hva koster løsningen fra Torshov? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2007 200,- eller no... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2007 Ok, interessant. Men dersom disse flaskene ikke fyller opp til normalt lufttrykk, er det ikke økt risiko for å skade felgen da med feks. 35 profil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2007 Kompressoren til VAG koster nesten 1300....kan jeg bruke en vanlig 12 v kompressor fra Biltema i stedet, noen som vet(jeg har VAG dekk repair kit) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2007 Bare å bruke en helt vanlig 12v kompressor ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2007 det er forskjellig størrelse på sprayskum boksene slik at du får tilnærmet riktig dekktrykk.... er jo ikke meningen man skal kjøre langt på de... bare til nærmeste dekkforhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...