Kontroll i Trondheim 28.06

Anbefalte innlegg

Noen flere enn meg som ble tatt i laserkontroll idag? De målte i Torbjørn Bratts v. (like før statoil nardo)

Jeg ble målt til 74km/t (etter 3km fradrag) i 50-sonen. så bota kom egentlig i skyggen av lettelsen for å fortsatt få beholde førerkortet! :)

Så forresten en fin rød/hvit golf 5 med sjakkmønster som ble stoppet like etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktes om at de sto der i 2 økter, når ble du tatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto der i to-tida også..

 

Kjørte begge retningene men så ikke selve laserfyren..

Ikke ble jeg stoppet heller, merkelig nok.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så forresten en fin rød/hvit golf 5 med sjakkmønster som ble stoppet like etterpå.

 

Huffda. Hørtes ut som mats det-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere enn meg som ble tatt i laserkontroll idag? De målte i Torbjørn Bratts v. (like før statoil nardo)

Jeg ble målt til 74km/t (etter 3km fradrag) i 50-sonen. så bota kom egentlig i skyggen av lettelsen for å fortsatt få beholde førerkortet! :)

Så forresten en fin rød/hvit golf 5 med sjakkmønster som ble stoppet like etterpå.

 

Hehe, var nok Mads med den røde og hvite golfen.. Var max misfornøyd når jeg møtte han etterpå og han hadde fått en fin bot for å ha lagt seg inn i kollektivfeltet litt tidlig:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten så bruker de å stå på baksiden av bunnprisen i dybdahlsv. og skyte deg bakfra:P ingen som ser de der om du ikke vet at de kan stå der:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.