#1 Skrevet Juni 28, 2007 Heisann! Siden jeg kjøpte meg ny bil på tirsdag måtte jeg jo joine denna klubben igjen, Litt kjedelig att det ble så lang tid før jeg joinet nå igjenn for jeg måtte jo lage meg ny bruker.. men men , Første spørsmålet er om dere har noen tips / bilder av passat med moderat styling? Gjerne bilder av en Sølvfarga Passat Sedan ! Hva er "oppskrifta" deres på en gjennomført passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2007 Lakker plastikken din i bilens farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2007 Plastsveise overgangene fra fangern til nedre del av fanger foran+bak, masse senk og noe fete dyre hjul. Lakkere helt ned tar jeg for gitt at du gjør;) Oppgradere til OEM xenonlysa også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2007 Plastsveise overgangene fra fangern til nedre del av fanger foran+bak, masse senk og noe fete dyre hjul.Lakkere helt ned tar jeg for gitt at du gjør;) Oppgradere til OEM xenonlysa også kommer forslagene rullende gitt! Første jeg kommer til å gjøre er å finne meg noen felger, kjører med orginale 15" fra år 2000 nå. Så kjøper jeg justerbart senkesett, og da må jeg finne ut av noe clean styling! Skal ikke bli noe riskoker denna... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2007 Hørt av en kamerat att det var vanskelig og få lakken til å holde på plastikk bitene på bilen. Men det burde vel gå greit det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2007 Håvard. Ikke noe styling nå. Det du trenger er Coilovers og noen feite hjul. Emblemfrigrill og små men subtile modifikasjoner. Er nok av overlessede passater på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2007 åsså kommer dt der med å gjøre som man føler å vil selv da;) om alle skal gjøre dt slik får vi 20 like biler i forsjellige farger med forsjellige felger å små detaljer bare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 28, 2007 åsså kommer dt der med å gjøre som man føler å vil selv da;) om alle skal gjøre dt slik får vi 20 like biler i forsjellige farger med forsjellige felger å små detaljer bare.. Er fortsatt bedre enn streetfighter kittet, singelframfronter og rieger døden. Er vel nok av plastikkbiler på forumet. Om jeg gir ett tips til en kammerat så er det ingen grunn til å ta sånn på vei: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 28, 2007 clean styling er det verdt å koste på da! hehe, Tenker ikke på stor frontfanger med svæære luftinntak osv. Men men, har dere noen bilder av noen fine passater da? Stilen jeg har lyst til å kjøre er for eks : Sølvfarga bil med lakkerte lister i bilens farge 18-19" felger, Svart/koksgrå farge. Justerbart, Senket så mye som mulig! Sota vinduer, og emblemfri svart grill.. lurer på om dette blir bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 28, 2007 Her er jo noe. prøvde å søke fram noen feite bilder, men PC`n har ikke nok minne til å klare å gå igjennom Worthersee albummene: mad : ser i alle fall ut som du får senket bilen nok om du kjøper deg coilovers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2007 hmm ser ut som nok senk i hvertfall! hehe Coiloversa på Eyecandy racing, må man levere inn di orginale ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 28, 2007 Du må ikke levere de inn. men er en fordell å kontakte de nå. så de kan evt bestille opp coilovers til deg nå, så de er klare når ferie penga renner inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 28, 2007 Du må ikke levere de inn. men er en fordell å kontakte de nå. så de kan evt bestille opp coilovers til deg nå, så de er klare når ferie penga renner inn. renner og renner, det drypper såvidt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 30, 2007 Du kan se bilde av feite hjul, coilovers og oem-style xenonlys på bilprofilen min. Skulle også lakka sidene litt, men det har blitt litt utsatt foreløpig. Har Kjøpt en add-on front til min som muligens skal på og har en eblemfri grill liggende i tillegg til til nettingrillen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 1, 2007 Kjøp Chrome grill fra nbs den blir helt rå, kjøpte den akkurat selv =) Har sølvfarga passat sedan 98mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 1, 2007 Dani : Den så meget bra ut, Hva er videre planene for din bil? torskjell : Har du ett bilde av bilen din med chrome grillen? veit ikke helt om jeg skal kjøre chromeline eller blackline på min enda, så hadde vært fint å sett ett bilde av sølfarge med chrome grill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 2, 2007 Skal fikse det etterpå... om jeg husker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 2, 2007 Orginale Votex stylingen er jo pen på 3b da. Men vet ikke om denne er å skaffe mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...