#1 Skrevet Juni 28, 2007 Har ved god hjelp av Bjørnar Kristiansen her på forumet (tusen takk!) fått montert coilovers (60/60) fra Autostyle på kæbben. Men i forsendelsen mangler justeringsnøkkelen, og dermed er høyden ikke finjustert optimalt (vil ikke bruke annet verktøy av frykt for å ødelegge). Noen her på forumet som har slik justeringsnøkkel som kan hjelpe meg med en justering? Har vært i kontakt med BS Bildeler i Sandefjord som har solgt meg settet, men vet ikke når/om jeg kan få denne nøkkelen og har lite lyst til å kjøre rundt med en skeiv bil... (skulle ha justert den opp bak) ...det skader jo ikke å spørre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2007 Jeg har 2 nøkkler til FK som jeg ikke har brukt for vet ikke om de passer men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2007 alle LUNA forhandlere selger hakenøkkler i div størrelser som passer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2007 har sånne nøkkler fra FK. Bilstein, Cobra etc... hvilken trenger du? har og disse universale.. men dem er bare drit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2007 (vil ikke bruke annet verktøy av frykt for å ødelegge)Pft, noe til å feste rundt justeringsringene samt en 2"4" funker (ikke, fant vi ut).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2007 Pft, noe til å feste rundt justeringsringene samt en 2"4" funker (ikke, fant vi ut).. HYL! : eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2007 har sånne nøkkler fra FK. Bilstein, Cobra etc... hvilken trenger du? har og disse universale.. men dem er bare drit... Settet er fra Autostyle, størrelse aner jeg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2007 Svaret jeg fikk fra BS Bildeler på min henvendelse om justeringsnøkkel i pakken var: "Det følger ikke med justeringsverktøy til coilovers fra InterAlloy. Disse kan bestilles og koster kr 320,- Du kan kanskje bruke en fast/skiftnøkkel?" Og hvor ble det av servicen? Jeg hadde ikke i min villeste fantasi innbilt meg at jeg skal måtte kjøpe slikt verktøy ved siden av senkesettet, regnet med at det fulgte med i pakken ...men jeg stakk opp på Biltema og kjøpte meg en diger kjeft av en rørleggertang Har fått justert på venstre bak, på høyre bak gikk alt rundt og jeg fikk da ikke dratt til Får vente på bedre dager, tror jeg... Se for øvrig snarlig forestående oppdatering med bilder i min tråd om bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2007 Problem solved. Tråden kan stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...