Problemer med just. senk..

Anbefalte innlegg

Holder på å montere FK Silverline coilover på A4`en, og har et par spm i den forbindelse.

Er ferdig foran, med unntak av at jeg ikke får justert bilen nok opp. Er masse gjenger igjen, men greier ikke å dra skiva rundt når jeg kommer til et visst punkt. : bh : Noen tips?

Problem nr to er at jeg ikke finner skruene til demperne bak.:confused: Regner med de skal ligge under beltefestet, men kan ikke se dem. Hvor?

En tredje ting jeg lurer på er om det er normalt med en klonkelyd i dumper? Kom etter at jeg monterte demperne/fjærene foran. Møkk irriterende...Noen andre som har dette? Monterte samme settet på en BMW for en uke siden, og han har samme lyden..

Legger med et par bilder av hvordan den ser ut med (alt for mye) senk foran:

Bilde037.jpg

Bilde036.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut hvordan demperne er festa bak, så det er ok.

Ingen som har noen tips ang. prob. med å få justert bilen opp foran? Klonkelyden er der fortsatt også. Har fått tips om at bolten over "fjærskålene" ikke er skrudd hardt nok fast. Kan dette stemme? Er veldig taknemlig for svar og tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.