Eksos v/s-line bakfanger 8E

Anbefalte innlegg

Hvilke endestusser bruker dere som ha montert s-line bakfanger på 8E? Dim på innløp og hvor grove er de der som de er synlig bakfra? Hvor handla dere og ca pris?:)

Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vell brukt 10cm enderør mener jeg,det skal passe perfekt i utsparringen i leppa. ;) Dette får du vell hos de fleste bilsjapper. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke endestusser bruker dere som ha montert s-line bakfanger på 8E? Dim på innløp og hvor grove er de der som de er synlig bakfra? Hvor handla dere og ca pris?:)

Terje

Enderørene jeg hadde på gamlebilen min er fra Simons og heter Rondo XL 63 og har artikkelnr. U 25 63 10.

Rørene er 10 cm ved utløpet og 63 mm ved inngang. Husker ikke pris med det var ca 400,- pr stk.

Selges hos Bilextra, Mekonomen, Torshov Bilekstra med flere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips, leppa ligger i garasjen og venter på lakk sammen med en ABT takspoiler;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva måtte du ut med for bak-leppa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva måtte du ut med for bak-leppa?

Rundt 2200,- minus klubbrabbat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor stor diameter innløpet på eksoshalen må være?

Og hvordan er de originale festet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KAnskje den råeste ekoshalen får du hos Svendsen eksos, 3" spesielt for audi modellene. Ser utrolig pent ut. Koster 1200 for to, eller 1600, husker ikke i farta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.