#1 Skrevet Juni 28, 2007 Hvilke endestusser bruker dere som ha montert s-line bakfanger på 8E? Dim på innløp og hvor grove er de der som de er synlig bakfra? Hvor handla dere og ca pris? Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2007 Ingen:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2007 Det blir vell brukt 10cm enderør mener jeg,det skal passe perfekt i utsparringen i leppa. Dette får du vell hos de fleste bilsjapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2007 Hvilke endestusser bruker dere som ha montert s-line bakfanger på 8E? Dim på innløp og hvor grove er de der som de er synlig bakfra? Hvor handla dere og ca pris? Terje Enderørene jeg hadde på gamlebilen min er fra Simons og heter Rondo XL 63 og har artikkelnr. U 25 63 10. Rørene er 10 cm ved utløpet og 63 mm ved inngang. Husker ikke pris med det var ca 400,- pr stk. Selges hos Bilextra, Mekonomen, Torshov Bilekstra med flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2007 Takker for tips, leppa ligger i garasjen og venter på lakk sammen med en ABT takspoiler;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2007 hva måtte du ut med for bak-leppa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2007 hva måtte du ut med for bak-leppa? Rundt 2200,- minus klubbrabbat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2007 Noen som vet hvor stor diameter innløpet på eksoshalen må være? Og hvordan er de originale festet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2007 KAnskje den råeste ekoshalen får du hos Svendsen eksos, 3" spesielt for audi modellene. Ser utrolig pent ut. Koster 1200 for to, eller 1600, husker ikke i farta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...