#1 Skrevet August 10, 2004 noe av det hissigste av traktorer vel?? last ned her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2004 Jeg mistenker at det sitter en turbo eller fler der.. Traktorpulling er egentlig litt tøft Så en gang en med fire Seaking-turbiner, han måtte bremse inn mot slutten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2004 Opprinnelig postet av Rune Sveian Jeg mistenker at det sitter en turbo eller fler der.. Traktorpulling er egentlig litt tøft Så en gang en med fire Seaking-turbiner, han måtte bremse inn mot slutten de fleste turbinpullere går med russiske turbomecca turbiner, men selve markedet for dette har nesten forsvunnet etter et par stykke ulykker, hvor det etter det har kommet regler som gjør det vanskelig og dyrere.. den lille filmsnutten er "New Bits" trakorblokk som er bygget om til metanoldrift.....gutta lager toppene sine selv i aluminium den har 3 turboer i 2 steg, med wastegate, dobble tennplugger osv osv bortimot 4000hk drekker ca 25liter brennevin på 100m (brukes også til kjøling, da den ikke har noe radiator) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2004 Opprinnelig postet av morten stensland drekker ca 25liter brennevin på 100m Hmmm........alkohol-misbruk ??? :D Har forresten ikke tenkt å prøve på det samme,drikke 25 liter alkohol på 100 m hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2004 Opprinnelig postet av Pål Fivelstad Hmmm........alkohol-misbruk ??? :D Har forresten ikke tenkt å prøve på det samme,drikke 25 liter alkohol på 100 m hehe det er jo masse metanolsprit i omløp for tiden, så du kan jo prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2004 Traktorpulling på brummunddal på lørdag og vacn på søndag. Må bli knallhelg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2004 neste helg er det pulling for alle penga her hjemme....men junior skal inn å opere bort mandlene på fredagen så det spørs..... håper at jeg kan få med meg en dag i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2004 Opprinnelig postet av Morten Skei Bekken Traktorpulling på brummunddal på lørdag og vacn på søndag. Må bli knallhelg Det er flere som har tenkt seg den samme helga som meg hører jeg det er bra det er jo svensk norsk mesterskap og breaker kommer også, det her lover bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2004 Vet du når det begynner i Brummunddal? Nettsidene til traktorpullerne er ikke helt oppdatert ser det ut til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 15, 2004 Hadde vært noe å ploga med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...