Hvordan få vekk Meguiars voks ifra gummilister/plast?

Anbefalte innlegg

Som topic sier..

Noen som vet om noe vidundermiddel, eller om meguiars har noe til å fjerne dette med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguiars Gold Class Trim Detailer er fin til å få gummi og plast til å se nytt ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste tipset er vel maskeringsteip...-før du polerer. Plast/gummifornyer vil bare dekke over polishen en begrenset periode.

Har tenkt på at det kanskje vil hjelpe å bruke gummi/plastfornyer før du polerer, siden plasten da er mettet og polishen ikke trekker inn... Men har ikke fått testet dette ennå.: klø :

 

Men du har vel allerede fått polish på plasten, så alt detta er vel ubrukelig for deg...:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan bestilles på http://www.pimpride.no ja, ganske rimelig, du har en slik flaske en stund for å si det slik... Er iallefall det jeg bruker når jeg bommer litt neppå plastikken... Hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du eventuelt trenger noe mere kan du jo alltids si ifra så jeg kan sette opp en pakkepris til deg eller noe i den duren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.