Maxtrac coilovers (senkesett)

Anbefalte innlegg

Noen her som har peilig på om overnevnte senkesett er verdt å satse på?

 

Har fått tilbud på dette for 7k, og lurer på derfor om det er bra nok?

 

Har en audi a4 avant fwd 97 mod.

 

Evt om det er rustfritt?

 

Link:

http://www.maxtrac.no/UK/Default.asp

 

Mvh Even

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke satse på FK fra kjartan da?

er ikke mye mer for dt. å dt er jo en kjent bra merke;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maxtrac er jo kjent det også,jeg vurderer sterkt dette selv så hvis du ender opp med å kjøpe det så legg ut dine erfaringer med det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maxtrac er jo kjent det også,jeg vurderer sterkt dette selv så hvis du ender opp med å kjøpe det så legg ut dine erfaringer med det:)

 

det skal jeg gjøre... må høre litt rundt om erfaringer og slikt først. men det virker jo bra. Og i forhold til pris, kvalitet, og at jeg kjøper det av en venn, som jobber i en "dekkpartner-butikkene", så velger jeg jo å tro på at han ikke selger meg no ræl:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke satse på FK fra kjartan da?

er ikke mye mer for dt. å dt er jo en kjent bra merke;)

 

hm.. fordi kjartan skal ha over 8000k for det, og det er 2-3 uker leveringstid, samt at det er ikke sikkert at FK er veldig mye bedre.

 

og om jeg kan spare over 1000 kr på det, tar jeg risken... og som jeg nevnte nedenfor.. det er en venn av meg som selger det, og går som sagt uti fra at han ikke selger meg no ræl...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner hva du mener. har gode erfaringer med FK å KW men KW er fort dyrere igjenn har jeg fått med meg;)

hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner hva du mener. har gode erfaringer med FK å KW men KW er fort dyrere igjenn har jeg fått med meg;)

hehe..

 

Er snakk om 2-3 lapper opp i pris...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har erfaringer på maxtrac senkesett?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor lavt kan det senke da? lagt merke til at mange "billig" merker ikke senker mere ca 50mm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor lavt kan det senke da? lagt merke til at mange "billig" merker ikke senker mere ca 50mm...

 

Kan senke opptil 60mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dumt...skulle hatt noe som senket enda mere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis satt på dempere og fjærer fra maxtrac på en 90q i fjor og de virket bra de...:)

 

Hvis det finnes justerbare kunne jeg tenke meg dette på min -89 mod 90q selv..

 

Dêt fantes ikke til den nei. Ser de har dempere og fjærer til den nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel være noen som kjenner til dette senkesettet og kan gi meg erfaringer/meninger om dette?: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Maxtrac just. på Poloen nå. Jeg er fornøyd, det er litt stivt, men det blir jo ofte sånn med justerbart. Syns ikke det er verre enn feks. FK. Det er ikke rustfritt. Mitt senker 50mm max. men det er jo bare det som er godkjent, går lavere enn det;) Har fått mitt godkjent i vognkort, ingen problemer.

Alt er jo i forhold til prisen, kan jo ikke sammenlignes med dyrere sett eks. Bilstein, KW...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.