#1 Skrevet Juni 28, 2007 Er det VACN som arangerer Folkevogn-treffet i Fredrikstad den 1. juli? Er dette kun for folkevogner, eller slipper vi med litt nyere biler inn også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2007 ikke vacn. er folkevognklubben som arrangerer. alle vw er velkomne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2007 Ok... Men er folkevognklubben en konkurent til VACN? Har jo ikke så veeeldig lyst til å rulle inn der med min touran 2007 mens det står 180 stk. bobler på plassen der... ser liksom litt rart ut... Eller er det vanlig at det også kommer mange andre biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2007 Ok... Men er folkevognklubben en konkurent til VACN? Har jo ikke så veeeldig lyst til å rulle inn der med min touran 2007 mens det står 180 stk. bobler på plassen der... ser liksom litt rart ut... Eller er det vanlig at det også kommer mange andre biler? Pleier å komme en del "nyere" VW og Audi. Var premiering ifjor iallefall også for de nyere bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2007 jeg stillte ut med golfen der i fjor. og en del einsere + et par corrado og noen firer golfer. så bare å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2007 Takker for svar! Da kan det hende jeg tar meg en tur... vet ikke om jeg gidder å stille ut da... Mange herfra VACN som dukker opp eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2007 Ligger en tråd her også! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=89795 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...